اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصرارهای دختر جوان برای ازدواج به قیمت قتل او تمام شد



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - اصرارهای دختر جوان برای ازدواج به قیمت قتل او تمام شد

مرد جوان که با داشتن دوقلوهای دوساله دختری را به بهانه ازدواج فریب داده بود و برای ترس از افشای رازش دختر جوان را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه‌اش به تشریح جنایت خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در این پرونده حسن متهم است 21خرداد امسال دختر 30ساله‌ای به نام اعظم را در پارک سرخ‌حصار تهران به قتل رسانده و سپس جسدش را به آتش کشیده بود متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: مقتول اصرار داشت که از همسرم جدا شده و با وی ازدواج کنم که من برای فرار از اصرارهای او تصمیم به قتلش گرفتم با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح امروز حسن به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت در این جلسه وکیل اولیای دم برای متهم به قتل تقاضای قصاص کرد.

رئیس دادگاه نیز با تفهیم اتهام قتل عمدی با چاقو، جنایت بر میت وسرقت موبایل مقتول به حسن از او خواست به دفاع از خود بپردازد.


حسن نیز با قبول اتهامش گفت: 1سال قبل از جنایت در خیابان پیروزی با اعظم آشنا شده و پس از مدتی متوجه شدم او به من علاقه‌مند شده است بخاطراینکه خودم همسر و دو فرزند دوقلو دارم از او خواستم به این رابطه پایان دهیم اما دختر جوان همچنان اصرار داشت که باهم ازدواج کنیم.

سرانجام او وقتی اصرارهای من را دید از تصمیمش منصرف شد و مدتی از او بی‌خبر بودم . چند روز قبل از جنایت دوباره اعظم با من تماس گرفت و گفت اگر با او ازدواج نکنم ماجرای دوستی را به همسرم می‌گوید.

روز حادثه از او خواستم برای صحبت در اینباره به پارک سرخ‌حصار برویم او دوباره حرفهایش را تکرار کرد و از من خواست همسرم را طلاق دهم و با او ازدواج کنم با هم درگیری لفظی پیداکردیم که در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با چاقو او را کشتم بعد به محل کارم رفته و بعد از عوض کردن لباس‌هایم با مواد آتش‌زا به محل جنایت آمده و جسد را آتش زدم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دزدی و قتل دختر جوان در مغازه!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج اجباری به قتل دختر جوان انجامید



ازدواج اجباری به قتل دختر جوان انجامید

مردی که در پی مشاجره خانوادگی، با سلاح شکاری دست‌ساز دختر خواهرش را در یکی از روستاهای عنبرآباد کرمان کشته و متواری شده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

حوادث - به گزارش جام جم، روز های پایانی فروردین امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان عنبرآباد کرمان تماس گرفت و از تیراندازی مردی به دختر همسایه شان در یکی از روستاهای این شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با حضور در روستا متوجه شدند دختر جوانی بر اثر شلیک گلوله بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

در تحقیق از خانواده این دختر معلوم شد، ضارب روز حادثه با یک قبضه سلاح شکاری دست ساز وارد خانه خواهرش شده و پس از درگیری با آنها دختر خانواده را با شلیک گلوله زخمی کرده و پس از تهدید همسایگانی که در تعقیبش بودند، فرار کرده است.

مرگ دختر جوان در بیمارستان

در حالی که جستجوی پلیس برای دستگیری مرد ضارب ادامه داشت، ماموران اطلاع یافتند دختر جوان بر اثر شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است.

در پی مرگ دختر جوان، جسد او با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری دایی جنایتکار آغاز شد.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که ماموران پس از دو ماه، روز دوشنبه بیست و هفتم خرداد، مطلع شدند متهم فراری به یکی از روستاهای عنبرآباد آمده و مخفیانه زندگی می کند.با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران به روستا اعزام شده و با محاصره خانه متهم، او را دستگیر کردند. در بازرسی از خانه متهم سلاحی که او خواهرزاده اش را کشته بود، کشف شد.

اعتراف به جنایت

متهم با انتقال به پلیس آگاهی عنبرآباد ضمن اعتراف به قتل خواهرزاده اش گفت: قصد ازدواج با دختر جوانی را داشته، اما خانواده این دختر به شرطی با این ازدواج موافقت می کردند که من نیز دختر خواهرم را راضی کنم با یکی از اقوام آنها ازدواج کند.

وقتی موضوع را با خانواده خواهرم در میان گذاشتم، آنها خواسته ام را نپذیرفتند.متهم اضافه کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتم با رفتن به خانه خواهرم آنها را به زور وادار کنم که دخترشان را به عقد یکی از اقوام دختر مورد علاقه ام درآورند، اما آنها نپذیرفتند و خواستند از ازدواج با دختر مورد علاقه ام صرف نظر کنم.

وی یادآور شد: آن روز خیلی عصبانی بودم و با سلاح شکاری دست ساز به خواهرزاده ام شلیک کردم که وی جان باخت.

یک منبع آگاه در پلیس آگاهی عنبرآباد به خبرنگار ما گفت: با اعتراف متهم به قتل خواهرزاد ه اش، برای او قرار قانونی صادر شده است تا با پایان گرفتن تحقیقات و بازسازی صحنه حادثه، متهم روانه زندان شود./جام جم