اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسرائیل شمال سوریه را بمباران کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ارتش اسرائیل روز پنجشنبه در واکنش به اصابت چهار فروند راکت شلیک شده از خاک سوریه به شمال اسرائیل، مناطقی از خاک سوریه را بمباران کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه ، رسانه ها دقایقی پیش اعلام کردند نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله راکتی از خاک سوریه به منطقه جولان تحت اشغال تل آویو، منطقه قنیطره را در خاک سوریه بمباران کردند.


رسانه های رژیم صهیونیستی به جزئیات این حمله اشاره ای نکردند.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چهار فروند راکت از خاک سوریه به منطقه جلیله در بخشی از جولان اصابت کرده است که هیچ قربانی به دنبال نداشته است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت پرتاب این راکت ها را بر عهده نگرفته اما رژیم صهیونیستی ادعا کرده که مسئولیت آن به دوش دولت سوریه است و دولت بشار اسد باید پاسخگوی این اقدام باشد.

بر پایه این گزارش، اسرائیل از سال 1967 حدود 1200 کیلومتر مربع از بلندی های جولان را اشغال کرده است.

گرچه اسرائیل و سوریه بطور رسمی در حالت جنگی قرار دارند اما خط آتش بس بعد از جنگ 1974 تقریبا آرام است اما تنش میان مرزهای سوریه و فلسطین اشغالی بعد از جنگ های داخلی سوریه که از سال 2011 آغاز شده، تشدید شده است.

 

اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
درعا سوریه: بمباران مواضع مزدوران توسط جنگنده های ارتش سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل مناطقی از خاک سوریه را بمباران کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رژیم صهیونیستی مناطقی از خاک سوریه را بمباران کرد

برخی از منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم چند راکت به سمت خاک سوریه شلیک کرد.

به گزارش  فارس، سایت اسرائیلی «واللا» به نقل از برخی منابع اسرائیلی گزارش داد که ارتش اسرائیل چند راکت به سمت خاک سوریه شلیک کرد.

منابع اسرائیلی مدعی شدند که شلیک این راکت‌ها در واکنش به شلیک چند خمپاره و تیراندازی به سمت گشتی‌های رژیم اشغالگر در بلندی‌های جولان اشغالی صورت گرفت.

تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته گزارش داد که گشتی ارتش این رژیم از سمت خاک سوریه هدف تیراندازی قرار گرفت اما آسیبی به کسی نرسید و ارتش پاسخ آن را خواهد داد./فارس