اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسرائیل: برای 1+5 در مذاکرات با ایران در قزاقستان آرزوی موفقیت می کنیم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اسرائیل: برای 1+5 در مذاکرات با ایران در قزاقستان آرزوی موفقیت می کنیم

آویگدور لیبرمن در بیانیه ای اضافه کرد: جامعه جهانی وظیفه دارد از تجربه اش در زمینه مقابله با کره شمالی استفاده کند و بفهمد تحریم ها به تنهایی برای توقف پیشرفت های ایران و کره شمالی کافی نیست.

رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان اسرائیل گفت برای گروه 1+5 در مذاکرات هسته ای با ایران در آلماتی قزاقستان آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه سابق اسرائیل گفت: تحریم های اعمال شده علیه ایران، کافی نیستند و باید اقدامات شدیدتری را علیه این کشور  اعمال کرد.

رئیس کمیته دفاع و روابط خارجی در پارلمان اسرائیل (کنیست) افزود: جامعه جهانی وظیفه دارد از تجربه اش در زمینه مقابله با کره شمالی استفاده کند و بفهمد تحریم ها به تنهایی برای توقف پیشرفت های ایران و کره شمالی کافی نیستند. باید گام بعدی را انجام بدهیم و تدابیر شدیدی را علیه این کشورها به کار بگیریم.

لیبرمن که قبل از این در سمت وزیر خارجه اسرائیل فعالیت می کرد و در انتخابات اخیر پارلمانی این رژیم توانست در ائتلافی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، پیروز شود توضیحی درباره این "اقدامات شدیدتر " علیه ایران ارائه نکرد.

این اظهارات لیبرمن واکنشی به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در شهر آلماتی قزاقستان است که هم اکنون در جریان است.

لیبرمن افزود: برای قدرت های بزرگ (1+5) آرزوی موفقیت می کنیم اما شکی نیست که ایران در حال وقت کشی است.

دفتر نتانیاهو هم در روز 20 فوریه اعلام کرده بود ایران امروز بیش از هر روز دیگری به دست یابی به اورانیوم غنی شده برای ساخت بمب اتمی نزدیک است.

نتانیاهو قبل از این در سپتامبر 2012 ، در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک خواستار ترسیم خط قرمز شفاف برای فعالیت های هسته ای ایران شده بود.

همچنین موضوع برنامه هسته ای ایران در صدر فهرست موضوعات مورد بحث در سفر ماه مارس آینده باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل و گفتگوی او با نتانیاهوست./عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
1392/07/28:ارائه جزئیات مذاکرات 1+5 با ایران به اسرائیل..؟؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل: اگر مذاکرات مسکو با شکست مواجه شود به ایران حمله می کنیم



اسرائیل: اگر مذاکرات مسکو با شکست مواجه شود به ایران حمله می کنیم

دولت اسراییل ایران را تهدید کرده است که در صورت عدم دست یابی به توافق در مذاکرات مسکو ، این کشور ایران را هدف قرار خواهد داد. شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل درگفتگو با سی ان ان گفت: ایرانی ها فکر می کنند که تهدید حمله به ایران تنها یک هشدار است. ایرانی ها زیاد جدی نیستند.

 

 

مذاکرات مسکو, نتایج مذاکرات مسکو

 

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  :

 

صدای روسیه به نقل از جروسالم پست نوشت: دولت اسراییل ایران را تهدید کرده است که در صورت عدم دست یابی به توافق در مذاکرات مسکو ، این کشور ایران را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ، اسراییل خواسته است که طرفین مذاکره کننده درخواست های خود را واضح و دقیق بیان کنند و برای اجرای آنها زمان بندی دقیق داشته باشند.

 

یک مقام اسرائیلی به جروسالم پست گفت: دولت اسرائیل از متحدانش خواسته است که به تهدید حمله نظامی علیه ایران اعتبار بیشتری دهند.

وی افزود: ما از جامعه بین المللی می خواهیم که در مذاکرات به ایران بگوید که خواسته هایی دارند.

این مقام اسرائیلی اضافه کرد: به ایران بگویید، یا خواسته ها ما را محقق کنید یا با چیز دیگری مواجه می شوید.

 

از طرفی شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل درگفتگو با سی ان ان گفت:  ایرانی ها فکر می کنند که تهدید حمله به ایران تنها یک هشدار است. ایرانی ها زیاد جدی نیستند.

وی افزود: اگر ایرانی ها فکر می کنند که این تهدید یک بلوف هست، همین موضوع ممکن است منجر به وقوع جنگ شود.

وی در ادامه ایران را متهم به ساخت سلاح هسته ای کرد و گفت: زمان برای ایران در حال اتمام است..../انتخاب