اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استیضاح وزیر جهاد کشاورزی هم کلید خورد/محورهای استیضاح



اخبار,اخبار سیاسی,محصولات کشاورزی

 

 اخبار سیاسی - استیضاح وزیر جهاد کشاورزی هم کلید خورد/محورهای استیضاح

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از جمع آوری امضاء برای استیضاح حجتی خبر داد و گفت: استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به دلیل وجود برخی ضعف‌ها در عملکرد وی کلید خورد.

رحیم زارع با یادآوری جمع‌آوری امضاء برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، گفت: تاکنون بیش از 30 امضاء جمع‌آوری شده است و اکنون در تلاشیم تا این تعداد را افزایش دهیم.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی درباره محور و دلایل این استیضاح ادامه داد: نبود مدیریت الگوی کشت، مدیریت بازار محصولات کشاورزی و استفاده نکردن از دیدگاه‌های کارشناسی، نبود مدیریت بیمه محصولات کشاورزی و پرداخت نکردن خسارت حوادث غیرمترقبه و مدیریت ضعیف، افزایش بی‌رویه قیمت برخی محصولات کشاورزی، ضعف نظارت بر درآمد و ضایع شدن 20 درصد از محصولات تولیدی کشاورزی از جمله محور این استیضاح است.

 اخبار سیاسی - خانه ملت


ویدیو مرتبط :
استیضاح وزیر آموزش و پرورش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیضاح وزیر كار مجددا کلید می‌خورد



 استیضاح وزیر تعاون , نمایندگان

 

یكی از امضاكنندگان استیضاح وزیر كار از کلید خوردن مجدد این استیضاح خبر داد.

مسعود پزشكیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از كلید خوردن طرح استیضاح وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت:‌ بعد از اتمام تعطیلات مجلس كه بحث رسیدگی به اعتبارنامه‌ها و تشكیل كمیسیون‌ها مشخص می‌شود طرح استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلام كلید خواهد خورد.

این طراح استیضاح وزیر كار در ادامه افزود: استیضاح وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی كه یكی از طرح‌های نیمه‌تمام مجلس هشتم بود با همكاری نمایندگان امضاكننده مجلس هشتم و نمایندگان جدید مجلس نهم پیگیری خواهد شد.

وی ابراز امیدواری كرد، طرح استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران استیضاح وزیر كار اواخر اسفندماه سال گذشته در پی انتصاب سعید مرتضوی به سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی كه با واكنش شدید برخی نمایندگان همراه بود كلید خورد و 18 تن از نمایندگان پای استیضاح نامه عبدالرضا شیخ الاسلامی را امضا كردند اما این استیضاح به دنبال وعده سعید مرتضوی برای كناره‌گیری از ریاست سازمان تامین اجتماعی از دستور كار جلسه علنی خارج شد.

شایان ذکر است، با عدم موافقیت رئیس جمهور با استعفای مرتضوی بار دیگر استیضاح وزیر كار به عنوان ابزاری برای بركناری مرتضوی از سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی كلید خورد كه همچنان در دستور كار نمایندگان است و قرار است با پیگیری مجدد از سر گرفته شود..../باشگاه خبرنگاران جوان