اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقلالی ها مواظب باشند!


بدون تردید هواداران استقلال در پس ذهن خود خاطرات سال 85 را مرور می کنند و از این واهمه دارند که مجدداً آن اتفاق تکرار شود. باید صبر کرد!

صمد مرفاوی در خاتمه دربی شصت و دوم تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:«اكنون آنچه برای من اهمیت دارد حفظ اختلاف 12 امتیازی با پرسپولیس و برخورداری از بخت قهرمانی است.»

این اظهار نظر بسیار تاریخی است. از آن جهت که دنیزلی در سال 85 سرمربی پرسپولیس بود و علی رغم فاصله 12 امتیازی دو تیم در میانه فصل، در نهایت توانست پرسپولیس را به عنوان سومی لیگ برتر برساند.

در آن سال استقلال با مربیگری صمد مرفاوی، در حالی که شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر به نظر می رسید، نهایتاً به رتبه چهارم قناعت کرد.

اکنون نیز شاید تاریخ دوباره تکرار شود. استقلال با 40 امتیاز در صدر جدول است و پرسپولیس با 25 امتیاز هشتم است. 15 امتیاز اختلاف بین دو رقیب سنتی سرخابی وجود دارد و هر آن امکان این است که ورق برگردد.

بدون تردید هواداران استقلال در پس ذهن خود خاطرات سال 85 را مرور می کنند و از این واهمه دارند که مجدداً آن اتفاق تکرار شود. باید صبر کرد!


منبع: عصرایران



ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصیرزاده : من استقلالی نیستم



 

استقلال

 

پس از دیدار استقلال و استیل‌آذین که داوری آن حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت، کارشناسان داوری در مورد قضاوت تورج حق‌وردی اظهارنظر کردند که یکی از آنها هوشنگ نصیرزاده بود.

نصیرزاده اعتقاد داشت که قضاوت حق‌وردی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و استقلال بابت اشتباهات او در نهایت ضرر کرد. این موضوع واکنش‌های متفاوتی را در مورد این کارشناس داوری به وجود آورد و حتی بعضی از بازیکنان استیل‌آذین در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که نصیرزاده استقلالی است. این کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «۱۱ سال است که کار کارشناسی را انجام می دهم و برای این کار خودم را یک آدم حرفه‌ای می دانم. نظراتی را هم که می‌دهم بدون توجه به این موضوع است که همکارانم من چه می‌گویند و بدون توجه به اینکه چه تبعاتی برای باشگاه‌ها در پی دارد.در ضمن من نه استقلالی ام نه پرسپولیسی.»

وی ادامه می‌دهد: «فردوسی‌پور را پرسپولیسی می‌دانند، من را استقلالی و نفرات دیگر را هم متهم به طرفداری از تیم‌های دیگر می‌کنند. معمولا برخی افراد اتهام زدن را به این دلیل انجام می‌دهند که فشار روانی را از روی خودشان کم کنند.» نصیرزاده در مورد این موضوع که خیلی‌ها معتقدند که او دوست دارد نظراتش با دیگران فرق داشته باشد، می‌گوید: «من ۱۲۰۰ کیلومتر با دیگران فاصله دارم و از اظهارنظر هیچکس باخبر نیستم که بخواهم برخلاف آنها حرف بزنم. خیلی از مواقع هم یک روز بعد متوجه می‌شوند که نظراتم گاهی با نظرات بقیه متفاوت است. در ضمن مردم می توانند انتخاب کنند که نظر مرا بخوانند یا نظر دیگر کارشناسان را. در ضمن دلیلی ندارد کسی بابت این مسائل به من فشار بیاورد.»

نصیرزاده در پایان حرف‌هایش می‌گوید: «هر کس دیگری جای حق‌وردی بود فریب حرکت حسین کعبی را می‌خورد. او به شیوه‌ای خودش را سرنگون کرد که فقط بدلکاران حرفه‌ای سینما می‌توانند این کار را انجام دهند. به نوعی دیگر می‌توان گفت که حسین کعبی، پایان رافت و احمد مومن‌زاده شخصیت‌های داستان پنالتی‌های غیرواقعی در فوتبال هستند. در یک صحنه دیگر هم فرهاد مجیدی توسط مهدی مهدوی‌کیا شارژ شد و معتقدم داور باید به سود استقلال پنالتی می‌گرفت.»