اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال عروس و داماد لرستانی از روحانی



اخبار, اخبار  اجتماعی,سفر استانی روحانی


 اخبار اجتماعی -  استقبال عروس و داماد لرستانی از روحانی

پنجمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان لرستان با حاشیه هایی همراه بود ازجمله این که یک عروس و داماد لرستانی در مقابل فرودگاه خرم آباد در یک سیاه چادر به استقبال رئیس جمهور آماده بودند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از سفر به خوزستان ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و ایلام ، استان لرستان را بعنوان پنجمین مقصد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید انتخاب کرد.

** رئیس جمهوری ساعت 9 صبح امروز وارد فرودگاه خرم آباد شد و توسط هوشنگ بازوند استاندار و حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و دیگر مقامات ارشد محلی در استان مورد استقبال قرار گرفت.

** یک دختر شهید با لباس محلی لرستانی در بدو ورود رئیس جمهوری به وی خوشامدگویی گفت.

** دکتر روحانی در بدو ورود با ا ظهار خرسندی از حضورش در لرستان گفت: تصمیماتی در هیات وزیران برای این استان اتخاذ شده است که در طی سفر دو روزه به اطلاع مردم خواهد رسید.

** در مقابل درب خروجی خرم آباد یک عروس و داماد در یک سیاه چادر به استقبال رئیس جمهور آمده بودند و سرنا و ساز محلی نواخته شد.

**روحانی ورزشکار دوستت دارم
مردم خرم آباد در استقبال از رییس جمهوری تصاویری در دست گرفته اند که در آن عکس رییس جمهور هنگام مشاهده بازی فوتبال ایران- نیجرجه در بازی های جام جهانی دیده می شود.مردم در کنار این تصویر نوشته اند، «روحانی ورزشکار دوستت دارم.»

** حدود 20 اسب سوار با لباس محلی در مقابل فرودگاه به استقبال رئیس جمهوری آمدند.

** در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی خرم آباد که قرار است رئیس جمهوری تا ساعتی دیگر با مردم دیدار عمومی داشته باشد ، در کل مسیر مردم با در دست داشتن پرچم های بنفش و پرچم های جمهوری اسلامی منتظر حضور رئیس جمهوری هستند.

** پلاکاردهایی با تصویر رئیس جمهوری در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی نصب شده که در آنها به رئیس جمهوری خیرمقدم گفته شده است.

** باتوجه به این که مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی مسیری طولانی است ، مردم در تمام پیاده روهای خیابان ها منتظر حضور رییس جمهوری هستند و گروه های مردمی در مسیر ایستگاه های صلواتی توزیع شربت مستقر کرده اند.

** پیش از ورود رییس جمهور به ورزشگاه تختی خرم آباد یک گروه سرود دانش آموزی که با رنگ کلاه های سبز، سفید و قرمز پرچم جمهوری اسلامی را در ورزشگاه شکل داده بودند سرودی به گویش لری خواندند.

** پلاکاردهای در دست استقبال کنندگان از رییس جمهوری قرار دارد که در بخشی از آنها «صلی علی محمد دولت راستگو آمد»، «مشتاقان دولت تدبیر و امید» نوشته شده است و در برخی پلاکاردها نیز به گویش لری نوشته شده است «رییس جمهور خوش امای»

** با اینکه هنوز رییس جمهوری در ورزشگاه تختی حضور پیدا نکرده است اما صدها نامه مردمی در کیسه های بزرگ جمع آوری شده است.

** در مسیر فرودگاه خرم آباد تا استادیوم تختی خرم آباد و در استادیوم تختی، پلاکاردها و تابلوهایی با شعارهایی به گویش لری در دست مردم به چشم می خورد که در این بین می توان به این شعارها اشاره کرد: «چراغ شو تارم ها میا» ˈچراغ شب تار من می آیدˈ،«رییس جمهور مردمی به خورموئه خوش اومایی» ˈرییس جمهور مردمی به خرم آباد خوش آمدیدˈ و«دسکت به و دسم تا که افتاو بزنه» ˈدست به دست من بده تا آفتاب طلوع کندˈ.
  اخبار  اجتماعی -  ایرنا


ویدیو مرتبط :
داماد لرستانی و کنتک زدن عروس خانم تو مراسم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال جالب یک عروس و داماد از روحانی


حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از سفر به خوزستان ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و ایلام ، استان لرستان را بعنوان پنجمین مقصد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید انتخاب کرد.

خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از سفر به خوزستان ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و ایلام ، استان لرستان را بعنوان پنجمین مقصد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید انتخاب کرد.

* رئیس جمهوری ساعت 9 صبح امروز وارد فرودگاه خرم آباد شد و توسط هوشنگ بازوند استاندار و حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و دیگر مقامات ارشد محلی در استان مورد استقبال قرار گرفت.

* یک دختر شهید با لباس محلی لرستانی در بدو ورود رئیس جمهوری به وی خوشامدگویی گفت.

* دکتر روحانی در بدو ورود با ا ظهار خرسندی از حضورش در لرستان گفت: تصمیماتی در هیات وزیران برای این استان اتخاذ شده است که در طی سفر دو روزه به اطلاع مردم خواهد رسید.

* در مقابل درب خروجی خرم آباد یک عروس و داماد در یک سیاه چادر به استقبال رئیس جمهور آمده بودند و سرنا و ساز محلی نواخته شد.

*روحانی ورزشکار دوستت دارم

مردم خرم آباد در استقبال از رییس جمهوری تصاویری در دست گرفته اند که در آن عکس رییس جمهور هنگام مشاهده بازی فوتبال ایران- نیجرجه در بازی های جام جهانی دیده می شود.مردم در کنار این تصویر نوشته اند، «روحانی ورزشکار دوستت دارم.»

* حدود 20 اسب سوار با لباس محلی در مقابل فرودگاه به استقبال رئیس جمهوری آمدند.

* در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی خرم آباد که قرار است رئیس جمهوری تا ساعتی دیگر با مردم دیدار عمومی داشته باشد ، در کل مسیر مردم با در دست داشتن پرچم های بنفش و پرچم های جمهوری اسلامی منتظر حضور رئیس جمهوری هستند.

* پلاکاردهایی با تصویر رئیس جمهوری در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی نصب شده که در آنها به رئیس جمهوری خیرمقدم گفته شده است.

* باتوجه به این که مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی مسیری طولانی است ، مردم در تمام پیاده روهای خیابان ها منتظر حضور رییس جمهوری هستند و گروه های مردمی در مسیر ایستگاه های صلواتی توزیع شربت مستقر کرده اند.

* پیش از ورود رییس جمهور به ورزشگاه تختی خرم آباد یک گروه سرود دانش آموزی که با رنگ کلاه های سبز، سفید و قرمز پرچم جمهوری اسلامی را در ورزشگاه شکل داده بودند سرودی به گویش لری خواندند.

* پلاکاردهای در دست استقبال کنندگان از رییس جمهوری قرار دارد که در بخشی از آنها «صلی علی محمد دولت راستگو آمد»، «مشتاقان دولت تدبیر و امید» نوشته شده است و در برخی پلاکاردها نیز به گویش لری نوشته شده است «رییس جمهور خوش امای»

* با اینکه هنوز رییس جمهوری در ورزشگاه تختی حضور پیدا نکرده است اما صدها نامه مردمی در کیسه های بزرگ جمع آوری شده است.