اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال رسمی رییس جمهوری ترکیه از رییس جمهور کشورمان



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای سیاست خارجی, استقبال رسمی رییس جمهوری ترکیه از  روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در مجموعه ریاست جمهوری ترکیه در آنکارا مورد استقبال رسمی «رجب طیب اردوغان» رییس جمهوری این کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، رؤسای جمهوری دو کشور از یگان تشریفات سان دیدند و سپس هیأت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

دیدار رؤسای جمهوری ایران و ترکیه و حضور در نشست هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور و امضای اسناد همکاری، از جمله برنامه‌های سفر رسمی رییس جمهوری کشورمان به ترکیه است.

رییس جمهوری روز پنجشنبه و در نخستین مرحله از سفر خود به ترکیه، در اجلاس دو روزه سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول شرکت کرد.

 اخبار  سیاست  خارجی - ایسنا 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال رسمی رییس جمهور کشورمان از پادشاه عمان



استقبال رسمی رییس جمهور کشورمان از پادشاه عمان

مراسم استقبال رسمی از سلطان قابوس پادشاه عمان ظهر امروز یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور ایران در ساختمان ریاست جمهوری مجموعه سعدآباد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پادشاه عمان به عنوان اولین میهمان خارجی دولت تدبیر و امید در بدو ورود به ایران در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال ظریف وزیر امور خارجه ایران قرار گرفت و بلافاصله در مجموعه سعدآباد از سوی رییس جمهور کشورمان استقبال رسمی از وی به عمل آمد.

پادشاه عمان در راس هیاتی بلندپایه شامل وزیر امور خارجه ، وزیر نفت عمان، مشاور عالی فرهنگی و مشاور سیاسی سلطان قابوس همچنین رییس دربار و رییس دفتر سلطان به ایران سفر کرده است.

در مراسم استقبال رسمی از پادشاه عمان که علاوه بر رییس جمهور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت، زنگنه وزیر نفت ، نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و محمدرضا صادق مشاور رییس جمهور و همچنین حسین فریدون حضور داشتند، سرود ملی ایران و عمان نواخته شد.

گفت‌وگوی رییس جمهور و پادشاه عمان و هیات‌های عالی‌رتبه مذکور بلافاصله بعد از مراسم استقبال رسمی آغاز شد.

براساس این گزارش، قرار بود پادشاه عمان در مراسم تحلیف رییس جمهور ایران حضور پیدا کند که به علت مراسم ویژه عید سعید فطر در عمان، این سفر به تاخیر افتاد و یکی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور در مراسم تحلیف شرکت کرد. /ایسنا

 

استقبال روحانی از سلطان قابوس

 

استقبال روحانی از سلطان قابوس

 

استقبال روحانی از سلطان قابوس

ایسنا