اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استعفای حسن مظفر / ادامه بلاتکلیفی در معرفی کاندیدای ائتلاف پیشرفت به نفع هیچ یک از اعضا نیست



حسین مظفر,ائتلاف پیشرفت

حسین مظفر:

ادامه بلاتکلیفی در معرفی کاندیدای ائتلاف پیشرفت به نفع هیچ یک از اعضا نیست

حسین مظفر با صدور نامه ای ضمن برشمردن دلایل استعفای خود از ریاست ستاد ائتلاف پیشرفت اظهار کرد: ادامه بلاتکلیفی و به تاخیر انداختن معرفی فرد واجد شرایط تا بعد از مناظره‌های صدا وسیما ،موجب سرگردانی هواداران و بلاتکلیفی نیروهای اصولگرا و ارزشی می‌شود.

متن این نامه به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

دبیر محترم ائتلاف سه نفره (پیشرفت)

با عرض سلام و تحیت و تشکر از حسن اعتماد جنابعالی و دوستان اعضای محترم شورای ائتلاف سه نفره.

با توجه به اعلان تغییر ماموریت ستاد ائتلاف از سوی حضرتعالی و انعکاس آن در رسانه های جمعی که بنا به قول جنابعالی با موافقت اعضای محترم شورا تصمیم‌گیری شده است، علی رغم میل باطنی خویش که تمایل داشتم در کنار دوستان شورا در تحقق ماموریت ائتلاف و به سامان رساندن آن تا آخر همکاری نمایم، بدین وسیله استعفای خویش را از مسئولیت ستاد ائتلاف پیشرفت اعلام داشته و برای موفقیت دوستان عزیز شورا در پاسداری از میثاقی که بسته‌اند و عمل به پیمان اعتقادی که با مردم داشته اند از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

به نظر اینجانب نیز تصمیم شورا بر خاتمه یافتن فعالیت ستاد در شرائط فعلی و تغییر ماموریت ستاد از حالت ائتلافی به سوی حمایت از فرد واجد شرایط آن هم پس از تایید صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان و شفاف شدن آرایش سیاسی نامزدها و قطعی شدن اطلاع از رقابت‌ها توجیه منطقی داشته و به ویژه با ملاحظه نتایج حاصله از ده‌ها نظرسنجی از نهادهای رسمی و معتبر نظام اسلامی، زمینه برای تصمیم‌گیری و عمل به میثاق اعضای محترم شورا فراهم گردیده و با وصف سه رکن اساسی ائتلاف که مشروعیت، کارآمدی و مقبولیت مردمی است، هم اینک تحقق یافته است.

به نظر می‌رسد ادامه بلاتکلیفی و به تاخیر انداختن معرفی فرد واجد شرایط تا بعد از مناظره‌های صدا وسیما به امید احتمال در تغییر معنادار آرای مردمی هر یک از نامزدهای ائتلاف، موجب سرگردانی هواداران و بلاتکلیفی نیروهای اصولگرا و ارزشی و به هدر رفتن سرمایه‌های انسانی و جذب هواداران به سوی نامزدهای دیگر خواهد شد که به نفع هیچ‌یک از اعضای محترم شورا نخواهد بود.

با آرزوی مجدد برای موفقیت اعضای محترم شورای ائتلاف.

وما علینا الا البلاغ و علیکم الحساب

والسلام علیکم و رحمت اله و برکاته

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
سید حامد واحدی کاندیدای بخش کشاورزی ائتلاف برای فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولایتی کاندیدای نهایی ائتلاف 2+1/ قالیباف: نمی پذیرم و به راه خود ادامه می دهم



کاندیدای نهایی ائتلاف 2+1,اخبار انتخاباتی

ولایتی کاندیدای نهایی ائتلاف 2+1 ، جامعتین و موتلفه/ قالیباف: نمی پذیرم و به راه خود ادامه می دهم

انتخاب:منابع خبری از انتخاب ولایتی به عنوان کاندیدای جامعتین خبر می دهند

ائتلاف 1+2 که شامل ولایتی، قالیباف و حدادعادل می شود، سرانجام به پایان راه رسید و ولایتی وزیر خارجه اسبق گزینه ی نهایی آن شد. این در حالیست که به گفته ی منابع مطلع، قالیباف حکم جامعتین را نپذیرفته است. او به طور ضمنی به آنها پیغام داده که به دلیل توانایی جذب آرای بیشتر نسبت به دیگر کاندیداها، به راه خود ادامه می دهد.

جامعتین پس از بررسی های مفصل تصمیم گرفتند که با توجه به شرایط ویژه ی کشور و تجربه ی بیشتر ولایتی در امور اجرایی و راهبردی نسبت به دیگر کاندیداهای ائتلاف 1+2، او را به عنوان کاندیدای خود معرفی کنند.

ولایتی سیاستمداری میانه رو است که روابط مناسبی با شخصیت های جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی دارد.

این در حالیست که به گفته ی منابع مطلع، قالیباف حکم جامعتین را نپذیرفته است. او به طور ضمنی به آنها پیغام داده است که به دلیل توانایی جذب آرای بیشتر نسبت به دیگر کاندیداها، به راه خود ادامه می دهد.

همچنین، حدادعادل روز گذشته اظهار داشت: اگر خواسته باشیم بمانیم، باید هر سه نفر بمانیم.

از سوی دیگر، خبرنگار سیاسی «انتخاب» کسب اطلاع کرده که ائتلاف 1+2 که شامل ولایتی، قالیباف و حدادعادل می شود، سرانجام به پایان راه رسیده و به گزینه نهایی نزدیکتقریباً قطعی شده است . این گزینه "علی اکبر ولایتی" است.

البته قرار است طی یکی دور اینده تلاش های برای تکمین قالیباف به "گزینه ولایتی" آغاز شود و پس از اقناع قالیباف، خبر انتخاب گزینه نهایی اعلام شود.

قابل ذکر است، موتلفه نیز روز گذشته ولایتی را به عنوان گزینه نهایی خود مشخص کرده است./انتخاب