اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استخدام در آرایشگاه‌های زنانه شگرد زن سارق



استخدام در آرایشگاه‌های زنانه شگرد زن سارق

سرگرد ارسلانی، از دستگیری زن سارقی در محدوده گلبرگ خبر داد و گفت: «این زن به عنوان كارآموز در آرایشگاه‌های زنانه استخدام می‌شد و با شگردهایی خاص اقدام به سرقت از كیف مشتریان می‌كرد.

حوادث - به گزارش اعتماد، كلانتر منطقه گلبرگ در تشریح جزییات خبر فوق گفت: «در پی سرقت‌های مكرر كیف‌های زنانه در آرایشگاه زنانه و شكایات شهروندان به ماموران كلانتری 147 گلبرگ، تیم‌های عملیاتی این كلانتری تحقیقات خود را در این زمینه آغاز كردند.» وی افزود: «در همین زمان زنی به نام «اكرم» ضمن مراجعه به كلانتری اعلام كرد كه در آخرین روز فروردین ماه كیفم كه حاوی كارت عابربانك بوده داخل آرایشگاه زنانه به سرقت رفته است.

سرگرد ارسلانی ادامه داد: پس از كسب دستور قضایی، ماموران اقدام به اخذ تراكنش‌های كارت عابربانك شاكی كرده و مشخص شد سارق از دستگاه كارتخوان یك فروشگاه طلا و جواهرفروشی واقع در نارمك خرید كرده است.

كلانتر 147 بیان داشت: «بلافاصله فیلم‌های دوربین مداربسته جواهرفروشی بازبینی شده و چهره سارق شناسایی شد كه متعاقب آن تعدادی از مالباختگان نیز در بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی چهره سارق شدند.»

وی در ادامه افزود: «با محدود شدن دایره جست‌وجو، ماموران زن این كلانتری در آرایشگاه‌ها و مكان‌هایی امكان حضور مجدد سارق می‌رفت مستقر شده و به عنوان‌های مختلف آرایشگاه‌های این محدوده را تحت نظر گرفتند تا اینكه روز گذشته موفق شدند این سارق را كه قصد سرقت از یك مشتری را داشت بازداشت كنند.»

سرگرد ارسلان توضیح داد: «متهم كه «مژگان» نام داشت در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف كرده و عنوان داشت كه پس از سرقت كارت‌های عابربانك و مدارك شناسایی مالباختگان اقدام به رمزگشایی از كارت‌ها كه معمولا بسیار ساده همچون شماره شناسنامه و تاریخ تولد بود، اقدام به خرید جواهر و طلا می‌كرده است./اعتماد

 

 


ویدیو مرتبط :
مردانی که به آرایشگاه زنانه می روند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان سرقت‌های زن شیاد در آرایشگاه های زنانه/ تنه زدن به قصد جیب بری



رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زن سارقی با ۱۸ فقره سرقت در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دستگیری متهمی به جرم سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۳ کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، بررسی سوابق متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمه و جمع آوری قرائن و دلایل کافی ماموران عرصه را بر متهم تنگ کرده که به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره کش روی و ۶ فقره جیب بری به مبلغ ۲۶۵میلیون ریال در سطح شهر کرمانشاه معترف شد.

وی افزود: با راهنمایی متهم دستگیر شده محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و پس از دعوت به حضور و اخذ اظهارات آنان علیه متهم اعلام شکایت کردند.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: پرونده پس از انجام تحقیقات به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار صادره جهت ادامه تحقیقات و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در خصوص شیوه و شگرد سارق بیان داشت: سارق وارد آرایشگاه‌های زنانه شده و با انداختن چادر خود روی گوشی و کیف افراد مراجعه کننده در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کرد و در خصوص جیب بری نیز با تنه زدن به افراد اقدام به سرقت می‌کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران