اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسامی ۱۴ ماده غذایی غیر مجاز اعلام شد



اخبار,سازمان غذا و دارو


اخبار اجتماعی - اسامی ۱۴ ماده غذایی غیر مجاز اعلام شد

سازمان غذا و دارو اسامی ۱۴ ماده غذایی جعلی و غیر مجاز را اعلام کرد.

به گزارش فارس، محمد هاشمی، سخنگوی سازمان غذاو دارو اعلام کرد عرقیات گیاهی آقای تقی زاده علوی با  نام تجاری طنین علوی، گلاب و عرقیات گیاهی محشرکاشان، گلاب و عرقیات واحد سید مهدی نوابی با نام تجاری عرقیات طوبی غیر مجاز و تقلبی هستند.

وی ادامه داد: همچنین گلاب با نام تجاری  ستاره،محصولات شرکت گل ولیان آرد سوپر نول با نام تجاری گل ولیان، پنیر ویژه لیقوان با نام تجاری یک به یک و بادام-پسته – تخمه آفتابگردان با نام تجاری پیکو تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی گفت: پیراشکی شیرین با نام تجاری طعم پایتخت، پیراشکی با نام تجاری نمونه طهران،سبزی قورمه با نام تجاری سلمان،پیراشکی سنتی نگین تهران، خلال بادام پدیده، گلاب قدح و عرق خارشتر بیستون نیز تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی افزود: این واحدهای تولیدی مواد غذایی به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده است.

وی گفت: از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده کنند درخواست می شود در اسرع وقت، سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی فراورده های گوشتی غیر مجاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی 10 ماده غذایی غیرمجاز اعلام شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان غذا و دارو

 

اخبار اجتماعی - اسامی 10 ماده غذایی غیرمجاز اعلام شد

سازمان غذا و دارو اسامی 10 ماده غذایی جعلی و غیر مجاز را اعلام کرد.

به گزارش فارس، محمد هاشمی، سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: ساندویج ژامبون گوشت با نام تجاری لقمه، سفره یکبار مصرف تولید یاس پلاستیک شرق با نام تجاری یاس پلاستیک با نام تجاری یاس، لوبیا سفید و برنج ارگانیک تولید گوکرن با نام تجاری آبگینه، سوغات غیر مجاز و فاقد مجوز هستند.

وی ادامه داد: همچنین آبغوره با نام تجاری رباط، سرکه با نام تجاری شهر دلیجان، پنیر سوپر لیقوان شرکت طلوع لبن منتظران با نام تجاری نگین تک، لواشک با نام تجاری سوغات فاقد مجوز و غیر مجاز هستند.

هاشمی افزود: واحدهای تولیدی رشته آش با نام تجاری ممتاز،بستنی میوه ای با نام تجاری آیس تک و پنیر گوسفندی تبریز با نام تجاری آذری لبن نیز به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده است.

وی گفت: از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می کنند درخواست می شود در اسرع وقت، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.
اخبار اجتماعی - فارس