اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از ستایش تا ناتاشا در زمین والیبال


تیم والیبال هنرمندان برای برگزاری یک دیدار خیریه جمعه به مصاف تیم ملی والیبال می رود.

تیم والیبال باشگاه هنرمندان ایران در نظر دارد برای برگزاری یک دیدار خیریه در ماه مبارک رمضان به مصاف تیم ملی والیبال بانوان کشورمان برود.

این برای نخستین بار است که هنرمندان ایران تیم تشکیل می دهند و در آینده نیز در نظر دارند تا تیم فوتسال را دایر کنند.منصوره افشار، معاون ورزش بانوان باشگاه هنرمندان، با اعلام این خبر گفت:« درآمدهای حاصل از این دیدار برای کودکان بی سرپرست و دختران زندانی در نظر گرفته شده است.این دیدار ساعت 22 روز جمعه در خانه والیبال واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.»

مهری خرازی امروز برای قبول هدایت ملی پوشان دیداری با حسین یاریار، بازیگر و کارگردان سینما خواهد داشت.فاطمه گودرزی، رویا تیموریان، شهره سلطانی، فقیه سلطانی، لیلا بلوکات، المیرا عبدی، پوران درخشنده، لادن مستوفی، زهرا سعیدی، بهنوش بختیاری، فخری کاشانی، روشنک عجمیان، فاطمه هاشمی، مژگان غلامی، الهام طهماسب، نرگس محمدی، فریبا نادری، شهرزاد کمال‌زاده، افسانه ناصری، شیرین بینا، سپیده خدابنده‌لو، پانته‌آ بقایی، الهام اصغری و الناز حبیبی در تیم هنرمندان حضور دارند.

منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
بهترین توپ گیری در زمین والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال و والیبال «ستایش» را جا گذاشتند



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال ستایش2

 

 اخبار فرهنگی - فوتبال و والیبال «ستایش» را جا گذاشتند

به دلیل پخش زنده مسابقات حساس فرانسه و آلمان در جام جهانی و مسابقه والیبال ایران با لهستان در لیگ جهانی سریال "ستایش" این هفته پخش نمی‌شود.

به گزارش ایسنا پخش قسمت جدید سریال "ستایش2" به دلیل کنداکتور ورزشی شبکه سه سیما در روز جمعه، 13 تیرماه به هفته آینده موکول شد.
 
تیم های ملی والیبال ایران و لهستان جمعه شب از ساعت 22 و 45 دقیقه در حالی به مصاف هم می روند که صعود ایران برای اولین بار به مرحله دوم رقابت های لیگ جهانی والیبال قطعی شده است. همچنین فرانسه و آلمان نیز در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 20 و 30 دقیقه مقابل هم صف آرایی می‌کنند.
 
مسابقه تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا 30 دقیقه بامداد شنبه از شبکه سه سیما پخش می شود. مجموعه تلویزیونی ستایش نیز جمعه شب ها ساعت 21 روی آنتن شبکه سه سیما می رود. 

اخبار فرهنگی - ایسنا