اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارزان ترین خانه ها در كدام كشور هاست؟



اخبار,اخبار اقتصادی , بازار مسکن

براساس تحقیقات موسسه "نایت فرانك" بر روی شاخص قیمت جهانی مسكن در سال ۲۰۱۴ میلادی، كشورهایی كه با كاهش و افزایش در این حوزه برخوردار بودند، مشخص شدند.

به گزارش مهر براساس تحقیقات موسسه "نایت فرانک" بر روی شاخص قیمت جهانی مسکن در سال ۲۰۱۴ میلادی، کشورهایی که با کاهش و افزایش در این حوزه برخوردار بودند، مشخص شدند.

به تقل از پایگاه خبری "البوابه"، براساس تحقیقات موسسه "نایت فرانک " بر روی شاخص قیمت جهانی مسکن بیشترین کاهش قیمت مسکن در جهان متعلق به دوبی با میانگین ۶.۲ درصد در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی گزارش شده است.

در همین حال، کشور لتوانی با کاهش منهای ۵.۱ درصد در رتبه دوم قرار گرفت و بعد از آن، چین با منهای ۴.۹ درصد و اوکراین با ۴.۳ درصد به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

همچنین براساس تحقیقات این موسسه بیشترین افزایش قیمت مسکن در سال ۲۰۱۴ میلادی به کشور ایرلند با رقم ۱۶ درصد تعلق گرفت، این در حالی است که این رقم در سال‌جاری میلادی تا کنون به ۳۸ درصد برای این کشور ارتقا پیده کرده است.

بر پایه این گزارش، در سال ۲۰۱۴ میلادی کشورهای ترکیه، قزاقستان و هنگ کنگ از رشد دو رقمی قیمت مسکن بر خوردار شدند.

اخبار اقتصادی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آموزش asp.net جلسه 12, هاست ارزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارزان‌ ترین اینترنت دنیا در كدام كشور‌ است؟


براساس بررسی‌های صورت گرفته لوكزامبورگ، ایسلند و دانمارك سه كشوری هستند كه به ترتیب ارزان‌ترین اینترنت جهان را در اختیار دارند.

خبرگزاری ایسنا: براساس بررسی‌های صورت گرفته لوكزامبورگ، ایسلند و دانمارك سه كشوری هستند كه به ترتیب ارزان‌ترین اینترنت جهان را در اختیار دارند.

بنابر اعلام پایگاه Net Index، هزینه‌ی نسبی پهنای باند در كشور‌های مختلف گویای آن است كه لوكزامبورگ ارزان‌ترین اینترنت دنیا را دارد. هزینه‌ نسبی پهنای باند این كشور بر اساس میانگین هزینه‌ی اشتراك تقسیم بر تولید ناخالص سرانه‌ ملی حدود 0.59 درصد است.

پس از لوكزامبورگ، ایسلند و دانمارك با ارقام 0.821 و 0.826 درصد در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و استرالیا با 0.84 درصد در رده‌ی چهارم قرار دارد.

هلند با 0.89 درصد و سوئد با 0.91 درصد رتبه‌های پنجم و ششم قیمت اینترنت جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

انگلستان، نروژ، فنلاند و هنگ‌كنگ هم رده‌های هفتم تا دهم جدول ارزان‌های اینترنتی را از آن خود كرده‌اند.

رژیم صهیونیستی نیز دوازدهمین اینترنت ارزان را دارد.

هم‌چنین براساس اعلام این پایگاه در میان 64 كشور بررسی‌شده، ویتنام، هند، اندونزی، پاكستان، فیلیپین، مصر، آفریقای جنوبی، مالدیو، چین و تایلند به ترتیب عنوان گران‌ترین اینترنت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

در این سایت جایگاه ایران از نظر قیمت اینترنت در سطح جهان مشخص نشده است.