اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اردوغان: دفتر پ.‌ک.‌ک را در آنکارا می‌بندم



اخبار,اخبار بین الملل ,رئیس جمهور ترکیه

 

اخبار بین الملل - اردوغان: دفتر پ.‌ک.‌ک را در آنکارا می‌بندم

رئیس جمهور ترکیه تهدید کرد که به‌خاطر تحویل سلاح توسط پ.‌ک.ک به کردهای شمال سوریه، ممکن است دفتر پ.‌ک.ک در آنکارا را تعطیل کند.

به گزارش فارس، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه تهدید کرد که دفتر حزب کارگران کردستان ترکیه را در پایتخت این کشور خواهد بست.

سلمانی تایمز گزارش داد که این اقدام از پی تحویل سلاح توسط پ.‌ک.ک به گروه پ.وای.دی، شاخه سوری این گروه در شمال سوریه انجام خواهد گرفت.

این تهدید اردوغان در حال صورت می‌پذیرد که دولت ترکیه به کردهای بارزانی اجازه داده است که نیروهای خود را از طریق مرز ترکیه وارد خاک سوریه کرده و با داعش درگیر شوند.

بارزانی دارای روابط حسنه‌ای با سران حزب عدالت و توسعه ترکیه است. 

اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
چشمامومی بندم شورخیلی زیباسیدمحمدجوادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفتر اردوغان خبر داد:حمله ارتش ترکیه به خاک سوریه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

دفتر اردوغان خبر داد:

حمله ارتش ترکیه به خاک سوریه

در شلیک گلوله های خمپاره ای امروز چهارشنبه از سوریه به شهرک مسکونی اکاکالی در جنوب شرق ترکیه، یک زن و چهار کودک از یک خانواده کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.دفتر رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد ارتش این کشور ، امروز چهارشنبه مناطقی را در خاک سوریه ، مورد هدف قرار داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، در این بیانیه آمده است: این اقدام در پاسخ به شلیک گلوله های خمپاره از طرف سوریه به سمت ترکیه و کشته شدن 5 شهروند غیرنظامی این کشور در این حادثه، صورت گرفت.

در شلیک گلوله های خمپاره ای امروز چهارشنبه از سوریه به شهرک مسکونی اکاکالی در جنوب شرق ترکیه، یک زن و چهار کودک از یک خانواده کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند./عصرایران