اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی درمدارس ابتدایی



اخبار,اخبار اجتماعی,دندانپزشکی

مدیرکل امور سلامت وزارت آموزش و پرورش از برپایی کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در مدارس سراسر کشور در سال تحصیلی جدید خبر داد.

حسن ضیاءالدینی با اشاره به تفاهمنامه آموزش و پرورش با وزارت بهداشت، اظهار کرد: این تفاهمنامه فرصتی فراهم کرد تا به سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان بیشتر توجه شود.

وی افزود: براین اساس بنا داریم در هراستانی کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در برخی مدارس دایر کنیم که بتواند به صورت اقماری دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهد.

مدیرکل امور سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه قرار است وزارت بهداشت امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهد عنوان کرد: همچنین مربیان بهداشت در این خصوص همکاری‌های لازم را دارند.

ضیاءالدینی گفت: پیش از این چندین مرکز را در استان‌ها افتتاح کردیم، اما امسال بنا داریم آن را به کل کشور تعمیم دهیم.

وی درباره خدمات کلینیک‌های دندانپزشکی گفت: وارنیش تراپی، کشیدن دندان و سایر خدمات اولیه در این کلینیک‌ها به صورت رایگان ارائه می شوند. این طرح ویژه مدارس مقطع ابتدایی است.

 

اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلینیک سیار دندانپزشکی به صورت رایگان در مناطق محروم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارایه خدمات پزشکی رایگان در شب های قدر



اخبار,اخبار اجتماعی ,شب های قدر

وی با اشاره به خدمات رایگانی که هر ساله این سازمان ارایه می دهد، ادامه داد: ویزیت رایگان، تست های فشار خون، قند خون و مشاوره های خود مراقبتی به روز ه داران ارایه می شود.

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از ارایه خدمات رایگان در شب های قدر در 300 مرکز در کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان بسیج جامعه پزشکی، دکتر روح الله قائد امینی درباره ارایه خدمات رایگان در شب های قدر امسال افزود: در شب های قدر امسال در بیش از 300 مرکز در شهرستان ها و تهران در محل هایی که روزه داران بیشترین اجتماع را برای شب زنده داری دارند با استقرار پزشکان و پرستاران خدمات رایگان پزشکی ارایه داده می شود.

وی با اشاره به خدمات رایگانی که هر ساله این سازمان ارایه می دهد، ادامه داد: ویزیت رایگان، تست های فشار خون، قند خون و مشاوره های خود مراقبتی به روز ه داران ارایه می شود.

قائدامینی گفت: هر ساله با همکاری پزشکان و پرستاران، سازمان بسیج جامعه پزشکی به مردم روزه دار ایران اسلامی در شهرهای مختلف کشور خدمات رایگان پزشکی ارائه می دهد که امیدواریم امسال نیز این برنامه ها مانند سال های گذشته به خوبی برگزار شود تا مردم از این خدمات بهره مند شوند.


 اخبار اجتماعی  -  ایرنا