اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارائه هنری احمقانه+تصویر



 
اخبار گوناگون - ارائه هنری احمقانه+تصویر

مردی با کشیدن 100 سیگار قصد ارائه یک کار هنری دارد.

به گزارش فارس، «ویات برنز» مرد آمریکایی به عنوان ارائه یک کار هنری 100 سیگار را یک جا کشید.

این عملکرد وی که خیلی عجیب و دور از هنر است در ماساچوست در یک مرکز سیگار با کشیدن 100 سیگار در یک زمان انجام شد.

وی با پوشیدن لباسی غیر قابل نفوذ که لوله‌ای متصل به یک دستگاه دارد بعد از روشن کردن سیگارها فقط از یک لوله تمام سیگارها را می‌کشد.

وی 100 سیگار را پس از 30 ثانیه به سرعت تمام کرد.

 

اخبار,اخبارگوناگون,ارائه هنری احمقانه

 اخبار گوناگون - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اندروید کیت کت به همراه یک ویرایشگر تصویر ارائه می

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش تصویر و متن با آب/ ارائه تصاویر موجود در ویندوز



پژوهشگران کشور با اجرای طرحی سیستم آب نمای دیجیتالی را عرضه کردند که قادر است تصاویر و نوشته را با استفاده از آب نمایش دهد.

علی برزگری- مجری طرح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سیستم با عنوان "آب نمای دیجیتال" طراحی و پیاده سازی شد، افزود: با استفاده از این سیستم می توان هر تصویر و متننی را با استفاده از آب به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به نحوه عملکرد این سیستم، اظهار داشت: این سیستم از بخشهای مختلفی چون یکسری نازل و کنترلرهای وایرلس تشکیل شده است که با استفاده از کنترلر می توان ماموریت های خاصی برای دستگاه تعریف کرد.

برزگری ادامه داد: پس از تعریف ماموریت برای سیستم، نازل ها با قطع و وصل کردن آب متن و تصویری که برای سیستم تعریف شده است به وسیله ریزش آب نمایش می دهد.

مجری طرح با تاکید بر اینکه با استفاده از این سیستم می توان هر نوع تصویری که در سیستم عامل ویندوز قابل اجرا باشد را به نمایش گذاشت، ادامه داد: علاوه بر این، سیستم طراحی شده می تواند رنگهایی که در تصاویر موجود است را در متن و یا تصویر اعمال کند.

سیستم نمایش آب نمای دیجیتال در حال نمایش متن

نمایش تصویر و متن با آب

وی با بیان اینکه وضوح این سیستم بنا بر سفارش مصرف کننده قابل تغییر است، یادآور شد: در حال حاضر وضوح سیستم طراحی شده در اندازه 100 پیکسل بر متر طراحی شده است./خبرگزاری مهر