اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای کشف یک شبکه جاسوسی ایران در ترکیه



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,شبکه جاسوسی ایران در ترکیه

اخبار سیاست خارجی - ادعای کشف یک شبکه جاسوسی ایران در ترکیه

براساس ادعای روزنامه "تودی زمان" این شبکه از برنامه راداری ویژه سازمان آتلانتیک شمالی(ناتو) در منطقه کوراسک در استان "ملطیه" ترکیه جاسوسی کرده است.

در خط خبرسازی جدید ضد ایرانی روزنامه تودی زمان مدعی کشف یک شبکه جاسوسی مرتبط با ایران در ترکیه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛روزنامه "تودی زمان" روز یکشنبه در خط خبرسازی جدید ضد ایرانی خود مدعی شد که به گزارشی ویژه در مورد تحقیقات پلیس ترکیه پیرامون دستیابی ایران به اطلاعات محرمانه‌ مرتبط با برنامه دفاعی این کشور از طریق شبکه‌ای تحت عنوان "توحید-سلام" که تهران در خاک ترکیه مستقر کرده، دست یافته است.

براساس ادعای روزنامه "تودی زمان" این شبکه از برنامه راداری ویژه سازمان آتلانتیک شمالی(ناتو) در منطقه کوراسک در استان "ملطیه" ترکیه جاسوسی کرده است. 

اخبار سیاست خارجی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دو ابزار جاسوسی در گوشی های "اندرویدی" و "آی اُ اسی" در ایران کشف شدند !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای الشرق الاوسط: ترکیه درباره بحران بحرین به ایران هشدار داد



 

 

 

ادعای الشرق الاوسط: ترکیه درباره بحران بحرین به ایران هشدار داد

 

وزیر خارجه ترکیه در دو تماس تلفنی به همتای ایرانی خود، نسبت به دخالت مستقیم تهران در بحران بحرین هشدار داد.

به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن،  وزیر امور خارجه ترکیه در روزهای اخیر درباره تحولات اخیر خاورمیانه و خلیج فارس دو مرتبه با همتای ایرانی خود عی اکبر صالحی تلفنی گفت وگو کرد.

وی یک مرتبه قبل از سفر به روسیه به همراه نخست وزیر ترکیه و مرتبه بعدی از مسکو با صالحی گفت وگو کرده است.

روزنامه الشرق الاوسط مدعی شده است: اوغلو در تماس با صالحی به شدت به وی درباره دخالت مستقیم ایران در بحران بحرین هشدار داده و گفته است : این دخالت احتمالی با عواقب وخیمی برای ثبات در منطقه روبه رو خواهد شد.

وی همچنین از ایران خواسته است در برابر بحران بحرین خویشتنداری نشان دهد.

وزیر خارجه ترکیه خطاب به همتای ایرانی خود گفت که نباید اجازه داد تنش در منطقه خلیج فارس افزایش یابد و به تنش های بین المللی کشیده شود.

وزیر خارجه ترکیه در هنگام حضور در مسکو علاوه بر تماس با وزیر خارجه ایران، با  وزیران خارجه عربستان، امارات و بحرین نیز تلفنی گفت وگو کرده است و درباره مسئله ورود نیروهای عربستان و اماراتی به بحرین به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

منابع آگاه در ترکیه اعلام کردند که اوغلو آنها را به پافشاری بر دوری از اقداماتی که منجر به تهدید امنیت و ثبات در منطقه می شود دعوت کرد و گفت که ثبات و امنیت نیاز بسیار مهم برای منطقه ناآرام  است....../تحلیل:عصرایران