اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختصاص ۲ سامانه برای خرید کتب درسی



اخبار,اخبار ا جتماعی ,خرید کتب درسی

مدیرکل دفتر نشر و توزیع مواد آموزشی از اختصاص دو سامانه ویژه برای خرید کتب درسی خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، لیدا نیک روش گفت: این اداره کل به منظور پیشگیری از ایجاد بازار سیاه کتاب های درسی دو سامانه به نشانی www.irtextbook.ir  و www.irtextbook.com را به ثبت سفارش وخرید کتب درسی اختصاص داده است.

وی افزود: دانش آموزان از طریق این سامانه ها بدون واسطه می توانند اقدام به خرید مواد آموزشی و کتاب های مورد نیاز خود کنند.

  اخبار   اجتماعی  - روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


ویدیو مرتبط :
ترویج خشونت در کتب درسی وهابیت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امکان خرید آنلاین کتب درسی فراهم شد


وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره بهبود وضعیت معیشتی معلمان در سال آتی با توجه به تصویب لایحه بودجه گفت:‌ از روزی که مسئولیت پذیرفته‌ام به دنبال این امر بوده‌ام و تلاش‌ها در این خصوص ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره بهبود وضعیت معیشتی معلمان در سال آتی با توجه به تصویب لایحه بودجه گفت:‌ از روزی که مسئولیت پذیرفته‌ام به دنبال این امر بوده‌ام و تلاش‌ها در این خصوص ادامه خواهد داشت.

علی اصغر فانی در آیین گشایش نخستین فروشگاه تخصصی تولیدات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما علاوه بر انتشارات مدرسه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارات منادی تربیت و انجمن اولیا و مربیان را داریم که به تولید و انتشار کتب مناسب دانش‌آموزان می‌پردازد گفت: علاوه بر این‌ها انتشارات فراوانی خارج از آموزش و پرورش قرار دارند که کتبی را در سنین دانش‌آموزی چاپ می‌کنند و ما هر ساله آن‌ها را در قالب جشنواره سامان یابی کتبی کمک آموزشی مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

وی افزود: نقش این فروشگاه که اکنون افتتاح شد آن است که بسته‌های آموزشی اعم از کتاب و لوح فشرده را برای استفاده دانش‌آموزان در مدارس عرضه می‌کند. یک مزیت ویژه این فروشگاه امکان خرید آنلاین است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به این ترتیب هر مدرسه و هر دانش‌آموز می‌توانند از طریق خرید آنلاین کتب مورد نظرش را تهیه کند، گفت: این موضوع به ترویج کتابخوانی کمک می‌کند و امیدواریم با اطلاع‌رسانی مناسب، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس از این امکان بهره‌مند شوند. این اقدام باعث رشد دانش و بالندگی در دانش‌آموزان می‌شود.

فانی درباره کمک به مدارس برای تهیه کتب موردنیاز گفت: مدارس بر حسب سرانه خود می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند. علاوه بر این انتشارات مدرسه در خدمت مدیران مدارس است و مدیران می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره بهبود وضعیت معیشتی معلمان در سال آینده با توجه به تصویب لایحه بودجه گفت: از روزی که مسئولیت پذیرفتم به دنبال بهبود وضعیت معیشتی معلمان بودم.

وزیر آموزش و پرورش در خاتمه اظهار کرد: همکاران فرهنگی نقش موثری در فرآیند تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند و در صف مقدم جبهه تعلیم و تربیت قرار دارند. تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها انجام دادیم و این تلاش‌ها ادامه دارد.