اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخاذی مامور قلابی شهرداری از دست فروشان خیابانی



اخبار حوادث - اخاذی مامور قلابی شهرداری از دست فروشان خیابانی

فردی که با جعل عنوان مامور شهرداری از دست فروشان حاشیه شهر مشهد اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ متهم پرونده که "محسن" نام دارد از چندی قبل در خیابان‌های اصلی شهرک شهید رجایی با معرفی خود به عنوان مامور سد معبر شهرداری از دستفروشان اخاذی می‌کرد.

ماموران کلانتری شهید رجایی این متهم را هنگامی که قصد داشت از چند دست فروش مبلغ ۳۵۰ هزار تومان اخاذی کند دستگیر کردند.

گفتنی است، تحقیقات از متهم که دارای سه مورد سابقه کیفری است برای شناسایی و دستگیری همدستان فراری و دیگر اقدامات مجرمانه او ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫سیلی خوردن زن دست فروش از مامور شهرداری‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخاذی میلیونی مامور قلابی شهرداری از كسبه



اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - اخاذی میلیونی مامور قلابی شهرداری از كسبه

مرد معتاد كه با معرفی خود به عنوان مامور شهرداری به بهانه پلمب از اهالی بهارستان اخاذی می‌كرد در قرار صوری با مغازه داران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتماد، چندی قبل ماموران كلانتری بهارستان در جریان فعالیت مامور قلابی شهرداری در منطقه و اخاذی این فرد از كسبه این منطقه قرار گرفتند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد كه فردی در پوشش مامور شهرداری به مغازه‌های بهارستان مراجعه به بهانه عوارض و تهدید به پلمب مغازه از كسبه این راسته اخاذی می‌كند.

در بررسی تخصصی مشخص شد این فرد با تهدید كسبه مدعی می‌شود در صورت واریز نشدن پنج میلیون تومان به حسابش مغازه‌های آنها را پلمب می‌كند كه همین موضوع باعث شد تعدادی از كسبه كه از دست تهدیدهای مامور قلابی شهرداری خسته شده بودند موضوع را به پلیس گزارش دهند. پس از اعلام شكایت ماموران پلیس با آموزش‌های لازم به كسبه از آنها خواستند در ملاقات صوری مامور قلابی را كه خود را نصرت معرفی كرده بود به بهانه پرداخت نقدی سر قرار بكشانند. سرانجام متهم چهارشنبه شب با حضور در محل ملاقات در میدان شهدا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عطاالله خالقی، رییس كلانتری 109 بهارستان با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از مامور قلابی شهرداری مقادیری مواد مخدر كشف و ضبط شد. متهم نیز برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
اخبار حوادث - اعتماد