اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد عازم بغداد شد



احمدی نژاد,سفر احمدی نژاد به عراق

احمدی نژاد عازم بغداد شد

محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور کشورمان، به منظور سفر دو روزه (پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری) به کشور عراق ، بعد ظهر امروز تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.

 رییس‌جمهور به دعوت همتای عراقی‌اش جلال طالبانی به بغداد سفر می‌کند اما با توجه به بیماری جلال طالبانی، رییس‌جمهور عراق و حضور نداشتن او در بغداد ،میهمان خضیر الخزاعی، معاون رییس‌جمهور عراق خواهد بود.

در جریان این سفر دو روزه محمود احمدی نژاد با مقامات عالیرتبه‌ این کشور دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور به عراق دیدار و گفت‌وگو با نوری المالکی نخست‌وزیر عراق، هوشیار زیباری وزیر امور خارجه عراق همچنین حضور در ضیافت شامی با ائتلاف ملی عراق است.

رییس‌جمهور همچنین پنج‌شنبه شب به زیارت کاظمین می‌رود و روز جمعه برای زیارت عتبات عالیات به نجف و کربلا می‌رود./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای توطئه ترور احمدی‌نژاد در بغداد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افشای توطئه ترور احمدی‌نژاد در بغداد

یک پایگاه خبری از اقلیم کردستان عراق راز تاخیرهای پیاپی سفر احمدی نژاد به بغداد را آشکار کرد.

به گزارش کردپرس، پایگاه اطلاع رسانی لفین پرس در خبرهای امروز جمعه خود علت تعویق چند مرحله ای سفر احمدی نژاد به عراق را به طرح تروریستی گروههای مسلح در بغداد نسبت داد.

منابع خبری به نقل از یک مقام امنیتی در کاخ نخست وزیری عراق گزارش دادند که گروه های تروریستی، از قبل چند موشک در منطقه سبز در نزدیکی فرودگاه بغداد مستقر کرده بودند تا در هنگام ورود احمدی نژاد به بغداد وی را هدف قرار دهند.

بنابر این گزارش، نوری المالکی نیز به محض اطلاع از این توطئه، مراتب را به رئیس جمهور ایران اطلاع داده و به همین خاطر سفر احمدی نژاد به بغداد که قرار بود اوایل آبان ماه صورت گیرد به تعویق افتاده است.

منابع خبری از زبان یک مقام امنیتی نخست وزیری، اعلام کرده اند که نیروهای امنیتی عراق توانسته اند موشک ها را ضبط و توطئه تروریست ها را ناکام کنند. مقام امنیتی نخست وزیری عراق اعلام کرده که در این رابطه چند نفری دستگیر شده اند که وابسته به ارتش آزاد عراق هستند.

به نوشته لفین پرس، ارتش آزاد عراق اخیرا با کمک قطر و برخی کشورهای منطقه و با استفاده از سران حزب منحله بعث برای مبارزه با دولت بغداد راه اندازی شده است./فرارو