اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج- چالوس



اخبار,اخباراجتماعی ,محدودیت‌های ترافیکی

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی آخرین روزهای تابستان درمحور کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سرهنگ رضا اکبری روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی یک بامداد روزهای سه شنبه ۳۱ شهریورماه و پنج شنبه دوم مهر ماه سال جاری از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه سوم مهرماه جاری الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه چهارم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

اکبری گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷. ۳۰ روز جمعه سوم مهر ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه چهارم مهرماه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه البرز افزود: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می‌شود.

اکبری افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی‌ست.


 اخبار اجتماعی  -  ایلنا 


ویدیو مرتبط :
عملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفسینگ محور کرج-چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محدودیت های تازه ترافیکی محور کرج-چالوس


فرمانده پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس از 16 اسفند ماه خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از روز شنبه الی سه‌شنبه اعمال می‌شود.

خبرگزاری فارس: جعفر محمدنژاد امروز در ساری از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج  - چالوس به دلیل نصب فن در تونل کندوان از روز شنبه 16 اسفند الی 25 اسفند ماه امسال خبر داد.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌ها، بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها توصیه ما به رانندگان این است زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

محمدنژاد با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان، افزود: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره ‌2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.