اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتومبیل خودران در ایستگاه «گرین ویچ»


این بار استفاده از اتومبیل های خودران به «گرین ویچ» انگلیس رسید تا محبوبیت این وسیله نقلیه بیش از بیش نمود پیدا کند.

خبرگزاری مهر: این بار استفاده از اتومبیل های خودران به «گرین ویچ» انگلیس رسید تا محبوبیت این وسیله نقلیه بیش از بیش نمود پیدا کند.

با تمرکز روز افزون شرکت های خودرو ساز بر روی اتومبیل ها خودران، این بار آخرین ایستگاهی که خودران در آنجا مورد آزمایش قرار گرفته، «گرین ویچ» لندن است.

اتومبیل خودران در ایستگاه «گرین ویچ»

مسئولین شهر «گرین ویچ» با ورود این وسیله حمل و نقل خودران به مردم اجازه دادند که داخل اتومبیل خودران سوار شوند تا احساس متفاوتی را تجربه کنند. در حال حاضر «آزمایشگاه تحقیقات حمل و نقل انگلستان» مراحل آزمایش اتومبیل های خودران را انجام می دهد و برای این کار عموم مردم می توانند شرکت کنند و با گرفتن بازخوردهای مردم به ارتقاء بیشتر اتومبیل های خودران بپردازند.

مسئولین انگلیس بر این باور هستند که با بکارگیری اتومبیل های خودران در محیط زنده می توان بکارگیری از این نوع وسیله حمل و نقل را از حالت غیر واقع به واقعیت برای مردم تبدیل کنند.

اتومبیل های خودران با بهره بردن از لیزر، حسگر، دوربین و نرم افزار قادر به هدایت مستقل هستند.


ویدیو مرتبط :
اتومبیل خودران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتوبوس های خودران به ایستگاه استرالیا رسیدند



اخبار علمی,خبر های علمی,اتوبوس

استرالیا اولین اتوبوس خودران تمام برقی را به ناوگان حمل و نقل عمومی خود اضافه می کند.

به گزارش مهر، با پیشرفت فناوری و دسترسی بشر به سیستم های نوین از جمله فناوری اتومبیل های خودران می توان گفت که تحول علمی در صنعت خودروسازی در حال اتقاق افتادن است و این فناوری با استقبال روبرو شده است.

در همین راستا قرار است اولین اتوبوس تمام برقی خودران در غرب استرالیا در سال جاری میلادی آزمایشات اولیه خود را سپری کند.

این اتوبوس خودران توسط شرکت فرانسوی «NAVYA SAS» تولید شده است و می تواند ۱۵ مسافر را با سرعت حداکثر ۴۵ کیلومتر در ساعت جابجا کند.

میانگین سرعت این اتوبوس خودران ۲۵ کیلومتر در ساعت است.

اخبار علمی - مهر