اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابری به شکل قلب در آسمان/عکس روز ناسا



عکس روز ناسا به تصویری از یک ابر با شکلی عجیب تعلق پیدا کرده است. این ابر قلبی شکل که از نوع «ابرهای عدسگون» است یک روز صبح بر فراز کوه کوک در نیوزیلند ظاهر شد.

رنگ قرمز این ابر به خاطر نور طلوع خورشید است که با زاویه‌ای خیلی کم به آن تابیده است. ابرهای عدسگون نسبتا نادر هستند اما گاهی اوقات برفراز کوه‌ها دیده می‌شوند.

 

اخبار,خبر های گوناگون,ابر


اخبار گوناگون - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
تصویر روز نجومی ناسا در ماهنامه آسمان شب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوس‌های رنگارنگ و خارق‌العاده در آسمان آرژانتین/عکس روز ناسا



درست مثل رنگین کمان که بعد از باران به وجود می‌آید، قوس‌های رنگی نزدیک خورشید زمانی شکل می‌گیرند که کریستال‌های یخ در اتمسفر زمین پراکنده می‌شوند.

این تجمع مانند یک منشور بزرگ عمل می‌کند و باعث شکست نور خورشید می‌شود. عکس روز ناسا در منطقه‌ای از شهر بوینس آیرس،پایتخت آرژانتین گرفته شده است. این قوس‌های رنگارنگ به نام رنگین کمان آتشین هم شناخته می‌شوند.

 

اخبار , اخبار علمی , قوس‌های رنگارنگ

 

اخبار علمی - خبرآنلاین