اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ائتلاف 2+1 را باید پایان یافته بدانیم/ ولایتی تا آخر می‌ماند



ائتلاف 2+1,سید کمال سجادی

ائتلاف 2+1 را باید پایان یافته بدانیم/ ولایتی تا آخر می‌ماند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ائتلاف سه گانه عملا دیگر وجود ندارد و ائتلاف را پایان یافته تلقی می‌کنیم و باید در این برهه به شخصیت‌ها بپردازیم.

"سید کمال سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام در نشستی که صبح امروز در ستاد انتخاباتی ولایتی برگزار شد، اظهار داشت: جبهه پیروان براساس بررسی‌هایی که داشته ولایتی را به عنوان کاندیدای اصلح برگزید و به مردم معرفی کرد.

وی اظهار داشت: جبهه پیروان تعداد تشکل‌های خود را به 17 تشکیل رسانده که تشکیلات سیاسی جوانان به آن اضافه شده است که در کل از نیروهای اصیل انقلاب اسلامی که در خط منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری پیش می‌روند، خلاصه می‌شود. 

وی با بیان اینکه طرح و راهبردی برای چگونگی ورود به انتخابات تنظیم کردیم، گفت: براساس گفتمان اصولگرایی و وحدت اصولگرایان در راه فعالیت‌های انتخاباتی گام برداشتیم و از گروه‌های مرجع مانند جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین قم بهره بردیم و با تعامل با این بزرگان راهبردهای خود را برای رسیدن به این کاندیدای واحد عرضه کردیم.

وی با اشاره به ائتلاف پنجگانه جبهه پیروان گفت: براساس پیش بینی ما از حضور 40 کاندیدا در صحنه ائتلافی را تشکیل دادیم که درنهایت یک نفر از این افراد به مردم معرفی شود و ما حتی در زمینه رسیدن به وحدت با ائتلاف سه گانه تعامل و مذاکراتی نیز برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: در نهایت ائتلاف پنجگانه با انصراف کاندیدای نهایی مختومه شد.

سجادی با اشاره به کاندیدای اصلح جبهه پیروان گفت:‌ ولایتی جزو پیشنهادهای اولیه جبهه پیروان قرار داشت که پس از انصراف ابوترابی فرد در مراحل بعدی با توجه به شناختی که از ولایتی داشتیم جبهه پیروان وی را کاندیدای اصلح دانست.

وی در تشریح شخصیت ولایتی به عنوان یک کاندیدای اصلح گفت: ولایتی از صدر انقلاب در حزب جمهوری اسلامی عضو بوده و همچنین 16 سال سابقه فعالیت در راس وزارت امور خارجه را داشته است.

وی در ادامه افزود: ولایتی مورد حمایت حضرت امام خمینی (ره) بود و تقریبا در همه کابینه‌های بعد از انقلاب حضور فعال و موثر داشته است و جزو چهره‌های نام آشنا و امین جمهوری اسلامی

وی با اشاره به فعالیت‌های ولایتی در دوران جنگ گفت: مذاکرات مهم در مقطع جنگ را بر عهده گرفت و با قدرت تمام در مذاکرات خارجی ظاهر شد که نمونه آن تغییر محل اجلاس بغداد به هند است.

وی با بیان اینکه ولایتی شهرت جهانی دارد گفت: به واسطه دیپلماسی فعالی که طی 16 سالی که وزیر امور خارجه بوده شهرت جهانی پیدا کرده و اکنون نیز در رابطه با بیداری اسلامی نقش بزرگی را در فراخوان‌ها و کنفرانس‌ها ایفا می‌کند. 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام گفت: اگر بخواهیم سکان ریاست جمهوری را به عهده فردی با اطمینان بگذاریم این شخص ولایتی است چرا که می‌تواند عهده دار مسئولیت مهم قوه مجریه باشد.

سجادی در پاسخ به اینکه اگر ائتلاف سه گانه به یک کاندیدای واحد برسد به غیر از ولایتی تصمیم جبهه پیروان خط امام در این زمینه چیست گفت: جبهه پیروان طی نشستی که هفته گذشته با ولایتی داشت اولین سوالی که از وی کرد این بود که تا چه حد مطمئن هستید که در صحنه باقی می‌مانید وی پاسخ داد تا آخر در رقابت‌های انتخاباتی شرکت خواهم کرد.

سجادی تاکید کرد: 1+2 عملا وجود ندارد و حتی یکی از کاندیداها ائتلاف 1+2 را پاک شده دانسته است.

وی در ادامه افزود: رفتار هر سه بزرگوار عضو ائتلاف سه گانه حاکی از آن است که ائتلاف را پایان یافته تلقی می‌کنند و ما نیز باید ائتلاف را پایان یافته بدانیم و به شخصیت‌ها بپردازیم.

سخنگوی جبهه پیروان اظهار داشت: معتقدیم که کار ائتلاف‌ها به پایان عمر خود رسیده و دیگر کارکردی ندارند.

سجادی بیان کرد: به ولایتی توصیه کرده‌ایم سازمان مدیریت بودجه را که به تعلیق در آمده دوباره احیا کند.

وی در تشریح مواضع جبهه پیروان نسبت به انتخابات شورای شهر بیان کرد: جبهه پیروان 36 اسم واجد شرایط در لیست شورای شهر خود گنجانده که همه تخصص‌ها در این لیست قرار دارد.

وی گفت: در لیست کاملی که ارائه داده‌ایم با توجه به تخصص‌های موجود امکان انتخاب یک شهردار خوب وجود دارد.

سجادی در این جلسه با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این ایام به واسطه انتخابات پیش روی بسیار حساس و یک پیچ تاریخی محسوب می‌شود و امام انتخابات را مظهر نظام و اقتدار سیاسی می‌پنداشتند.

وی افزود: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در مقابل لیبرال دموکراسی غرب محسوب می‌شود و دشمنان انقلاب اسلامی سعی می‌کنند با ترفندهای مختلف مردم را از انتخابات دلسرد کنند  و اخبار مختلف را برای کم رونق کردن انتخابات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به بداخلاقی رسانه‌های معاند با جمهوری اسلامی بیان کرد: رسانه‌های دشمن از هر مسئله کوچکی تحلیلی گسترده برای ترسیم افق تیره انتخابات ایران ارائه می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام بیان کرد: انتخابات شاخص انقلاب اسلامی است و جز ارکان نظام محسوب می‌شود و انتخابات جمهوری اسلامی به واسطه تعدد کاندیداها از سلایق مختلف در دنیا کم نظیر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است براساس ملاک‌های تعریف شده رئیس جمهوری ولایت‌مدار، مدیر، مدبر از سوی مردم انتخاب شود که در شان و تراز انقلاب اسلامی باشد./باشگاه خبر نگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
Iran Velayati: US violation of later JCPOA not go unanswered ولایتی: نقض آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاشانی: دایی تا پایان راه در پرسپولیس می ماند



 

 

كاشانی: دایی تا پایان راه در پرسپولیس می ماند

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران تأكید كرد كه علی دایی تا پایان راه پرسپولیس در این فصل در باشگاه خواهد ماند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حبیب كاشانی كه در جمع بازیكنان این تیم در اردوی پیش از بازی با سایپا سخن می‌گفت، افزود: ما می‌خواهیم این قطار را حركت بدهیم و هدایت این قطار نیز بر عهده علی دایی است. بنابر این بازیكنان باید ببینند می‌توانند در این مجموعه باشند یا نه.

وی ادامه داد: هفته سختی بر ما گذشت و این فرصت فراهم شد تا ببینیم آیا در سختی‌ها هم كنار یكدیگر هستیم، هر چند این فرصت نیز فراهم شد تا هجمه‌های زیادی علیه پرسپولیس شكل بگیرد.

كاشانی اضافه كرد: ما باورمان به توانایی بازیكنان پرسپولیس چیز دیگری است. فوتبال برد و باخت دارد و ما بار اولی نیست كه باختیم اما تا زمانی كه توانایی‌های خودمان را نشان نمی‌دهیم و به گونه‌ای كه در شأن پرسپولیس نیست می‌بازیم، ناراحت می‌شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینكه كادر فنی این تیم به جای بازیكن ستاره به دنبال تیم ستاره است تصریح كرد: ما در پرسپولیس به دنبال بازیكن ستاره نبوده و نیستیم بلكه می‌خواهیم تیم‌مان ستاره باشد.

وی گفت: مطمئنم اگر مسؤولیت‌هایمان را آنطور كه باید انجام دهیم، هیچ تیمی جلودارمان نخواهد بود؛ بازیكنانی كه در پرسپولیس توپ می‌زنند باید ترس از نبردن در وجودشان باشد، نه ترس از باخت؛ این ترس از باختن است كه ما را زمین می‌زند.

حبیب كاشانی با طرح این سوال كه باید ببینیم این همه نوسان از چه چیزی ناشی می‌شود، گفت: علی دایی برای ادامه این مسیر به 11 مرد مبارز نیاز دارد و حالا زمانی است كه باید از شعار بگذریم و به شعور برسیم. علی دایی به خاطر ما دوباره وارد معركه شده است و باید همت كنیم تا با آبروی او بازی نشود.

وی ادامه داد: من همیشه از كادر فنی خود با تمام وجود حمایت كرده‌ام. روزی در زمان افشین قطبی به بازیكنان گفتم؛ 7 بازی به پایان لیگ مانده، اگر در هر بازی 12 گل بخوریم مجموعاً می‌شود 84 گل اما قطعاً قطبی سرمربی ما خواهد ماند و كسی نمی‌تواند در ذهن خود فكر دیگری داشته باشد.

كاشانی خاطرنشان كرد: حالا هم می‌گویم ما تا پایان این راه با علی دایی خواهیم رفت و به كسانی نیاز داریم كه همه وجودشان را خرج این تیم كنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینكه سیاست وی در این تیم، سیاست حذفی نیست، افزود: كسانی كه امشب در جمع ما نیستند، نیز با ما خواهند بود اما مسأله این است كه كادر فنی می‌خواهد فقط و فقط بهترین‌ها را انتخاب كند و دیگر جای هیچ تعارفی وجود ندارد.