اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیفون به دو دوربین مجهز می‌شود


شرکت اپل همیشه به دنبال راههایی برای ارتقای دوربین آیفون بوده است و تازه ترین گزارشها حاکی است که این شرکت در گام بعدی به دنبال دو تایی کردن دوربین آیفون است.

خبرگزاری ایسنا: شرکت اپل همیشه به دنبال راههایی برای ارتقای دوربین آیفون بوده است و تازه ترین گزارشها حاکی است که این شرکت در گام بعدی به دنبال دو تایی کردن دوربین آیفون است.

براساس اختراعی که در اداره اختراعات آمریکا به ثبت رسیده اپل به دنبال قرار دادن دو دوربین در پشت آیفون 7 است.

یکی از این دوربینها قرار است یک دوربین تله فوتو و دیگری یک دوربین با زاویه نرمال تا واید است که در حال حاضر روی مدلهای آیفون قرار دارد.

در این گزارش جزئیات زیادی درباره دیافراگم، فاصله کانونی و مشخصات احتمالی دیگر این دو دوربین مطرح شده اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست.

تنظیم دو دوربین متفاوت در پشت گوشی یک کار خارق العاده است. ما این موضوع را پیشتر در اچ.تی.سی .وان ام 8 که یکی از بهترین دوربین‌های سالهای اخیر را داشته، دیده‌ایم.

این اختراع در اکتبر 2013 به ثبت رسیده و احتمالا در آیفون 6 اس یا آیفون 7 بکار گرفته خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تفاوت فیلمبرداری با دوربین مجهز به OIS و دوربین معمولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت هوشمند مجهز به دوربین 41 مگاپیکسلی



ساعت هوشمند مجهز به دوربین 41 مگاپیکسلی
طراحان سوئیسی ساعت هوشمندی طراحی کرده اند که علاوه بر قابلیت اتصال به دستگاه های اندروید از یک ابر دوربین 41 مگاپیکسلی برخوردار است.

 

ساعت هوشمند,ساعت هوشمند Crossbow,ساعت هوشمند مجهز به دوربین

 
ساعت هوشمند Crossbow از قابلیت اتصال به دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز فون 8 برخوردار است.همچنین کاربر می تواند پیام های کوتاه، ایمیل و گزارش هواشناسی را بر روی صفحه نمایش لمسی ساعت دریافت و مطالعه کند.

 

 ساعت هوشمند,ساعت هوشمند Crossbow,ساعت هوشمند مجهز به دوربین

 

حسگرهای محیطی برای ثبت اطلاعاتی مانند دما، ارتفاع، عمق موقعیت و داده های بیومتریک در نظر گرفته شده اند.گزینه های اتصال ساعت هوشمند شامل وای فای (Wi-Fi)، بلوتوث و ارتباط حوزه نزدیک (NFC) بوده و شارژ ساعت از طریق شارژ القایی هر دو روز یکبار انجام می شود.

 

ساعت هوشمند,ساعت هوشمند Crossbow,ساعت هوشمند مجهز به دوربین

 
به زودی جزئیات بیشتری در خصوص این ساعت هوشمند از جمله عملکرد دوربین 41 مگاپیکسلی و لنزهای زوم اپتیکال آن از سوی شرکت Hyetis سوئیس منتشر خواهد شد.
ثبت سفارش خرید ساعت هوشمند Crossbow به زودی آغاز و پیش بینی می شود که این محصول با قیمت یک هزار و 200 دلار به بازار عرضه شود.
منبع:isna.ir