اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمریکا اعلام کرد قادر است تحریم هایی را علیه پوتین اعمال کند



اخبار,اخبار بین الملل,ولادیمیر پوتین


 اخبار بین الملل - آمریکا اعلام کرد قادر است تحریم هایی را علیه پوتین اعمال کندآمریکا اعلام کرد قادر است تحریم هایی را علیه پوتین اعمال کند

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت آمریکا می تواند به طور بالقوه تحریم هایی را علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعمال کند اما چنین اقدامی به این زودیها انجام نخواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از رویترز ، جنیفر ساکی در پاسخ به پرسش رادیو « صدای مسکو » درباره اینکه آیا آمریکا در حال بررسی تحریم احتمالی شخص پوتین است افزود :« بله ، مشخص شدن نتیجه چنین اقدامی مهم است. آمریکا قادر است افراد ، شرکت ها و بخش ها را تحریم کند. هدف تحریم نیست. هدف کاهش تنش است.»

آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم ممنوعیت صدور روادید و مسدود شدن دارایی ها را علیه برخی مقامات روس اعمال کرده اند. این تحریم ها پس از اقدام روسیه به انضمام شبه جزیره کریمه به این کشور اعمال شد.

واشنگتن و بروکسل هر دو اعلام کرده اند در تلاش برای اعمال اقدامات اقتصادی شدیدتر علیه روسیه هستند مگرآنکه متحدان مسکو در شرق اوکراین از موضع خود عقب نشینی کنند.
 
 اخبار  بین الملل - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
صدور فرمان تحریم های اقتصادی علیه ترکیه توسط پوتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران



 

 

 

تلاش آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران

 

یک خبرگزاری غربی از فشار آمریکا بر اتحادیه اروپا به منظور افزایش تحریم های این اتحادیه علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به نقل از رویترز، آمریکا خواستار آن شده که اروپا با گسترش تحریم ها علیه ایران، برخی مقامهای این کشور را مورد تحریم قرار دهد.

در همین رابطه، "فیلو دیبل" معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا که روز سه‌ شنبه در بروکسل با مقامات اتحادیه اروپا دیدار کرده، مدعی شد: اروپا باید با گسترش تحریم ها علیه ایران، آن دسته از مقامات ایران را که در نقض حقوق بشر دست داشته ‌اند، هدف تحریم ها قرار دهد.

این مقام آمریکایی با بیان این که واشنگتن برای نشان دادن اثرات تحریم ها علیه ایران تلاش می ‌کند، در این باره اظهار داشت:‌ ما به اروپایی ها پیشنهاد داده ایم، چیزی شبیه به آنچه ما در مورد حقوق بشر انجام داده ‌ایم را مورد توجه قرار دهند.

در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی ایالات متحده آمریکا از توقیف آنچه اموال و دارائی های هشت تن از مقامهای ایرانی خواند خبر داد...../تحلیل:عصرایران