اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمار فروش نارنجی پوش در سینماهای تهران


«نارنجی‌پوش» به كارگردانی داریوش مهرجویی، در روز اول اكرانش در دو سینما ۵/۵ میلیون تومان فروخت.

ایسنا :«نارنجی‌پوش» به كارگردانی داریوش مهرجویی، در روز اول اكرانش در دو سینما ۵/۵ میلیون تومان فروخت.

پخش‌كننده این فیلم  با اعلام این مطلب گفت:‌ اكران «نارنجی‌پوش» از روز گذشته با دو سینمای «قدس» و «ملت» آغاز شد و از چهارشنبه مجموع سینماهای این فیلم به ۲۰ سالن رسیده است كه طی روزهای آینده تا ۲۵ سینما افزایش پیدا خواهد كرد.

وی همچنین از اكران این فیلم در شهرستان‌ها طی روزهای آینده خبر داد و افزود:‌ ۲۰ كپی در شهرستان‌ها اكران می‌شود كه به تدریج به تعداد آنها نیز افزوده می‌شود.


سرتیپی كه پخش فیلم «گشت ارشاد» را نیز برعهده داشت درباره رقم فروش نهایی این فیلم اظهار كرد:‌ «گشت ارشاد» در تهران یك میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخت كه با ۱۰۰ میلیون شهرستان‌ها پرونده این فیلم با یك میلیارد و چهارصد میلیون تومان بسته شد.

وی افزود:‌ البته در حال حاضر با توجه به آماده نبودن كپی‌های «من میلیاردر هستم»؛ اكران «گشت ارشاد» در چند سینما ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
نارنجی پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارشی از فروش پاییزه ی سینماهای تهران



 

گزارشی از فروش پاییزه ی سینماهای تهران

 

با نگاهی به فیلم های سینمایی به نمایش درآمده در فصل پاییز در تهران به ترتیب «ملك سلیمان»، «پسر آدم، دختر حوا»، «افراطی ها و «سن پطرزبورگ» در صدر جدول فروش قرار دارند.

فیلم سینمایی «ملك سلیمان» ساخته ی شهریار بحرانی تا ۲۱ آذرماه پس از ۶۸ روز نمایش در ۲۸ سینما به فروشی بالغ بر یك میلیارد و ۴۳۱ هزار تومان دست یافته و هنوز اكران آن ادامه دارد.

«پسر آدم، دختر حوا» به كارگردانی رامبد جوان هم طی ۸۰ روز نمایش با فروشی نزدیك به ۹۰۰ میلیون تومان در رده ی دوم جدول فروش پاییز ۸۹ قرار دارد و پس از آن «افراطی ها» ساخته ی جهانگیر جهانگیری طی ۸۰ روز نمایش نزدیك به ۷۳۵ میلیون تومان فروش داشت.

«سن پطرزبورگ» ساخته بهروز افخمی هم تا ۲۱ آذرماه طی ۶۸ روز نمایش در ۱۰ سینما نزدیك به ۷۱۰ میلیون تومان فروخته و «یك جیب پرپول» قدرت ا... صلح میرزایی ظرف ۴۷ روز نمایش نزدیك به ۳۸۵ میلیون تومان فروخت.

اما در رده ی ششم جدول فروش پاییزی سینماها؛ «بعد از ظهر سگی سگی» ساخته ی مصطفی كیایی قرار دارد كه ظرف ۶۸ روز اكران در ۷ سینما نزدیك به ۳۲۷ میلیون تومان فروخته است.

فیلم «هرچه خدا بخواهد» ساخته ی نوید میهن دوست پس از ۵۴ روز نمایش در ۸ سالن تا روز ۲۱ آذرماه به فروشی بالغ بر ۲۵۷ میلیون تومان دست یافته و «از ما بهترون» مهرداد فرید با فروشی بالغ بر ۲۵۱ میلیون تومان در رده ی بعدی قرار دارد.

«لطفا مزاحم نشوید» به كارگردانی محسن عبدالوهاب هم طی ۵۴ روز نمایش در ۵ سالن بیش از ۲۲۷ تومان فروخته و هنوز اكران آن ادامه دارد. «یك اشتباه كوچولو» نیز ساخته محسن دامادی طی ۳۳ روز نمایش نزدیك به ۲۲۰ میلیون تومان فروخته است.

«فاصله» ساخته ی كامران قدكچیان طی ۴۷ روز نمایش به فروشی نزدیك به ۱۹۲ میلیون تومان رسید و «دردسربزرگ» ساخته ی مهدی گلستانه طی ۴۲ روز نمایش نزدیك به ۱۸۰ میلیون تومان فروش داشت.

در فصل پاییز سپری شده«شكلات داغ» ساخته ی حامد كلاهداری طی ۳۴ روز نمایش با فروشی نزدیك به ۱۷۰ میلیون تومان و «كارناوال مرگ» جواد كاسه ساز طی ۴۷ روز نمایش با فروشی نزدیك به ۱۰۵ میلیون تومان در رده های بعدی جدول فروش پاییز قرار دارند.

«نخودی» به كارگردانی جلال فاطمی تا ۲۱ آذرماه با دراختیار داشتن ۶ سالن و گذشت ۶۸ روز به فروشی نزدیك به ۹۰ میلیون تومان دست یافت و «آناهیتا» به كارگردانی عزیز ا... حمید نژاد ظرف ۱۹ روز اكران در ۲۱ سالن بیش از ۸۵ میلیون تومان فروش داشته است كه همچنان اكران آن ادامه دارد.

«خاطره» نادر طریقت هم تاكنون ظرف ۱۲ روز نمایش در ۲۳ سالن بیش از ۴۸ میلیون تومان، «خواب های دنباله دار» پوران درخشنده پس از ۴۰ روز نمایش در ۷ سالن نزدیك به ۳۰ میلیون تومان و مستند «و آسمان آبی...» به كارگردانی غزاله سلطانی ظرف ۳۹ روز نمایش فروشی بالغ بر ۲۶ میلیون تومان دست یافته اند.

«دیگری» ساخته ی بلند مهدی رحمانی پس از ۱۲ روز اكران در ۸ سالن فروشی بالغ بر ۲۳ میلیون تومان داشته است.

«باد در علفزار می پیچد» به كارگردانی خسرو معصومی هم پاییز امسال پس از مدت ها با چند سالن محدود به نمایش عمومی در آمده و طی ۳۳ روز نمایش نزدیك به ۱۵ میلیون تومان فروخت.

«زخم شانه حوا» ساخته ی حسین قناعت هم طی ۱۳ روز نمایش فروشی نزدیك به ۵ میلیون تومان فروخت.

تنها فیلم خارجی به نمایش درآمده در فصل پاییز فیلم خارجی «یتیم خانه» است كه ظرف ۶۱ روز نمایش در تك سانس بالغ بر ۳۳ میلیون تومان فروش داشت.

این گزارش براساس آمار فروش بنیاد سینمایی فارابی تنظیم شده است.... /گزارش : خبرگزارى ایسنا