اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آماری از کودکان انتحاری عضو داعش



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل, کودکان  داعشی

 براساس یک گزارش آمریکایی تعداد کودکانی که طی سال گذشته میلادی در کنار داعش جنگیده و کشته شده‌اند، در مقایسه با برآوردهای قبلی دوبرابر شده است.

در گزارش صادره از سوی "مرکز مبارزه با تروریسم" ارتش آمریکا آمده است، تعداد کودکانی که در کنار داعش جنگیده و کشته شده‌اند، در سال میلادی گذشته در مقایسه با برآوردهای قبلی دوبرابر شده است.

براساس این گزارش 89 کودک که سنشان حدود هشت تا 18 سال بوده، در جبهه‌های نبرد کشته شده‌اند و تعداد کودکانی که در نبردهای سال گذشته مشارکت داشتند، سه برابر سال 2014 است.

طبق اطلاعاتی که این مرکز منتشر کرده، در فاصله زمانی ژانویه 2015 تا ژانویه 2016 ، 39 درصد از این کودکان در انفجارها با خودروهای بمب گذاری شده و 33 درصد در درگیری‌ها کشته‌ شده‌اند.

چارلی وینتر، یکی از تدوین کنندگان این گزارش اعلام کرد که تعداد کشته شدگان بسیار بیشتر از این آمار است و این تعداد آماری است که داعش در سال گذشته اعلام کرد و این گمان می‌رود که 60 درصد از آنها حدود 12 تا 16 سال سن داشته‌اند و شش درصد از آنها حدود هشت تا 12 سال سن داشتتند.

یکی از کوچک‌ترین عاملان انتحاری که در گروه نوجوانان در محدوده سنی 8 تا 12 سال بود، در ماه میلادی گذشته در حلب در حمله‌ای انتحاری که مخالفان سوری را هدف قرار داد، کشته شد و داعش تصویری از وی را منتشر کرد که در حال خداحافظی با پدرش بود.

 

 اخبار بین الملل  -  فرارو  


ویدیو مرتبط :
استفاده داعش از کودکان در عملیات های انتحاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین انتحاری انگلیسی عضو داعش در عراق + عکس



 اخبار بین الملل -  اولین انتحاری انگلیسی عضو داعش در عراق + عکس

   عضو انگلیسی گروه تروریستی داعش در عملیاتی انتحاری در شمال بغداد کشته شد.

به گزارش ابنا ـ «کبیر احمد» عضو انگلیسی گروه تروریستی داعش در عملیاتی انتحاری در بیجی واقع در ۲۰۰ کیلومتری شمال بغداد به هلاکت رسید.

وزارت خارجه انگلیس روز گذشته تایید کرده از گزارش‌های مربوط به مرگ کبیر احمد مطلع است.

گفته می‌شود او در جریان یک حمله انتحاری که به شهادت «فیصل مالک زامل» ژنرال عالی‌رتبه پلیس عراق، منجر شد کشته شده است.

وی که به "ابو سامی" شهرت داشته روز جمعه با یک خودروی حامل مواد منفجره به کاروان پلیس که سرهنگ فیصل مالک زامل در رأس مقامات آن وجود داشت حمله کرد.

در این حمله که ژنرال فیصل مشغول بازدید از وضعیت بیجی بود که ۷ پلیس شهید و ۱۵ نفر هم در جریان این انفجار زخمی شدند.

این تروریست ۳۲ ساله ابتدا در سوریه به عضویت گروه "جندالشام" درآمده بوده و سپس به داعش پیوسته است

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل -  ابنا