اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمادگی‌ لاریجانی‌ برای‌ نامزدی‌ ریاست‌ مجلس


عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: در جلسه فراکسیون رهروان ولایت لاریجانی داوطلبی خود را برای نامزدی ریاست مجلس و چهار نفر دیگر از اعضاء آمادگی خود را برای نامزدی نایب‌رئیسی مجلس اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امشب مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت گفت: در این جلسه که به منظور انتخاب نامزدهای فراکسیون برای انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس برگزار شد، علی اردشیر لاریجانی داوطلبی خود را برای نامزدی پست ریاست مجلس اعلام کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه آقایان محمدحسن ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر،‌ سیداحمدرضا دستغیب و نیز غلامرضا تاج گردون داوطلبی خود را برای نامزدی پست نایب‌رئیسی مجلس اعلام کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: علاوه بر این، 17 نفر از اعضای فراکسیون نیز داوطلبی خود را برای نامزدی پست دبیری هیأت‌رئیسه مجلس و 7 نفر نیز آمادگی خود را برای نامزدی پست نظارت در هیأت‌رئیسه مجلس اعلام کردند.


ویدیو مرتبط :
دیدگاه دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس درباره ارتباطات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال انصراف لاریجانی از نامزدی مجلس دهم؟



اخبار,اخبار سیاسی ,انتخابات مجلس

شجاعی کیاسری نماینده ساری در مجلس با تاکید براینکه اگر ناطق نوری در انتخابات حضور یابد لاریجانی کاندیدا نخواهد شد، گفته: گویا آقایان با هم در این زمینه که اگر هرکدام بیایند دیگری کاندیدا نشود و از او حمایت کند گفتگوهایی نیز داشته اند.

وی با تاکید بر این که احتمال کاندیدا شدن ناطق نوری در انتخابات مجلس ضعیف است، خاطرنشان کرده: اگر لاریجانی به صحنه نیاد ناطق می آید ولی در کل می توان گفت هر دوی این شخصیت ها نقش قوی و تاثیرگذاری را در انتخابات خواهند داشت. این تاثیرگذاری هم در بعد کاندیدا شدن آنها است هم در بعد حمایت و پشتیبانی از افرادی که وارد صحنه رقابت می شوند.

 

اخبار سیاسی - نامه نیوز