اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آماده باش اورژانس در روز انتخابات


سخنگوی اورژانس تهران از استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس در ۷ نقطه استان تهران به عنوان تمهیدات ویژه این سازمان در روز انتخابات خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی اورژانس تهران از استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس در ۷ نقطه استان تهران به عنوان تمهیدات ویژه این سازمان در روز انتخابات خبر داد.

حسن عباسی درباره تمهیدات ویژه اورژانس استان تهران در روز انتخابات مجلس و خبرگان گفت: برای روز جمعه، 7 اسفندماه، 10 دستگاه آمبولانس در فرمانداری شهرری، استانداری تهران، بیت رهبری، بخشداری کن، شهر قدس، اسلامشهر و وزارت کشور مستقر می‌شوند.

به گفته عباسی، این استقرارها از ساعت 5 یا 6 صبح فردا آغاز می‌شود و تا پایان زمان رأی گیری نیز ادامه دارد. همچنین تمام 160 پایگاه اورژانس استان تهران نیز به صورت آماده باش خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش با صدای آهنگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آماده باش اورژانس در مراسم روز قدس


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، از آمادگی اورژانس کشور در مراسم روز قدس خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، از آمادگی اورژانس کشور در مراسم روز قدس خبر داد.

دکتر امین صابری نیا افزود: اورژانس کشور با استقرار ۵۷ دستگاه اتوبوس آمبولانس و استفاده از ناوگان آمبولانس در مسیر حرکت راهپیمایان و روزه داران عزیز جهت اقدامات درمانی فوریتی و مراجعات سرپایی و همچنین استفاده از ناوگان موتورلانس جهت حضور در محل تجمعات و رسیدن سریع تر بربالین مددجویان با تمام قوا آمادگی خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی را دارد.

وی درادامه گفت: ۱۷ بالگرد آمبولانس هوایی در ۱۷ نقطه از کشور جهت حوادث احتمالی با آمادگی کامل جهت کمک به مددجویان آماده خواهند بود.

صابری نیا افزود: اورژانس کشور پرشورتر از همیشه در سراسر کشور با نیروهای اورژانسی اعم از پزشک و پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی در کنار مردم شریف ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی یوم الله روز قدس از ساعت ۸:۳۰ صبح و تا پایان مراسم در محل های مشخص حضور دارند.