اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آلبوم «یادی به رنگ امروز» منتشر شد


نخستین آلبوم مستقل «علی زندوکیلی» به نام «یادی به رنگ امروز» سرانجام به بازار موسیقی کشور آمد.


ویدیو مرتبط :
تیزر آلبوم "یادی به رنگ امروز" علی زند وکیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلبوم تلفیقی «آواره» منتشر شد



 

آلبوم تلفیقی «آواره» منتشر شد

 

 

آلبوم موسیقی «آواره» به آهنگسازی حمزه یگانه منتشر شد.در این آلبوم فضاهای از موسیقی بوی و مقامی با انواع موسیقی جاز (jazz) در آمیخته و ماحصل تجربه متفاوت در فضای موسیقی ایران است.



در این آلبوم تلفیقی نوازندگانی همچون حمزه یگانه (پیانو و کیبورد) ، دارا دارایی (گیتار باس) ، کاوه سروریان ( نی ، تنبک و نی لبک) ، ماهان میرعرب ( گیتار الکتریک ) ، امین طاهری (درامز) و پیتر آکوب (کنترباس و گیتار باس) حضور دارند.



حمزه یگانه در کاور سی دی این آلبوم نوشته است:«ایده اصلی آلبوم «آواره» هنگامی شروع شد که در سال ۱۳۷۹ تصمیم به تحقیق بر روی موسیقی سنتی و بومی ایران و بهره‌گیری از عناصر آن در ترکیب با سبک‌های مختلف موسیفی جَز ، گرفتم . در این آلبوم سه نگرش تلفیقی وجود دارد. یک:استفاده از مدها و فیگورهای موسقیی سنتی و محلی در درون قالب‌های ریتم‌های جَز.دو : ملودی و بداهه نوازی ساز نی کاملا بر مبنای موسیقی دستگاهی ایران می‌باشد در حالیکه کوارتت استاندار جَز آن را همراهی می‌کنند و سه:ملودی‌ها هارمونی و فرم بر اساس موسیقی جَز یا ایده‌های شخصی می‌باشد و ملودی توسط ساز ایرانی نواخته می‌شود...»



این آلبوم که ظاهراً به تهیه کنندگی خود حمزه یگانه تولید شده توسط شرکت «نوانگار» منتشر شده است.