اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای رفسنجانی این عکس ها را ببینند!+عکس



 

 

 

به گزارش جهان به نقل از پارسینه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر عظمت انقلاب اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این ایام توسط دستگاه‌های تبلیغی در خور و شأن و بزرگی آن باشد و از انجام برنامه‌های کم‌محتوا و سخیف مانند بی‌سلیقگی در استفاده از ماکت‌های مقوایی که بعضاً می‌تواند مورد اعتراض مردم فهیم و سوءاستفاده دشمنان انقلاب نیز قرار گیرد، خودداری شود.

 

 

هاشمی رفسنجانی , دستگاه‌های تبلیغاتی , مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های همگانی به ویژه رسانه ملی وظیفه ملی و تاریخی سنگینی در جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و معرفی درست و واقعی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های مناسب و در خور شأن مناسب‌تری برای این ایام تدارک دیده شود.

بنده که در این موضوع کاملا با آقای هاشمی هم نظر هستم، توجه ایشان را به این  دو عکس  جلب می کنم. این عکس ها که خیلی اتفاقی در فایل های قدیمی کامپیوترم یافتمشان، ظاهرا مربوط به بازدید ۵-۶ سال پیش ایشان از مدرسه رفاه است!

 

 

هاشمی رفسنجانی , دستگاه‌های تبلیغاتی , مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

 

هاشمی رفسنجانی در کنار امام مقوایی!.../جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
آلبوم عکس:آلبوم عکس کودک:آلبوم عکس عروس:فروشگاه نت گل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هاشمی رفسنجانی روی مجله تایم


یکی از شماره های قدیمی تایم پس از ماجرای مک فارلین در دهه 60

یکی از شماره های قدیمی تایم