اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز پرداخت سپرده‌ مردم در موسسه میزان


مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: پرداخت سپرده‌های مردم در موسسه مالی و اعتباری میزان آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: پرداخت سپرده‌های مردم در موسسه مالی و اعتباری میزان آغاز شد.

محمد رضا موفق با اشاره به انحلال این موسسه طی سال گذشته افزود: هم اکنون اموال و دارایی‌های موسسه میزان در اختیار هیات تسویه قرار گرفته است و پرداخت بدهی از رقم کم آغاز شده و به تدریج ارقام افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه یک صد میلیارد تومان از سپرده موسسه میزان در اختیار این هیات قرار گرفته است، ادامه داد: هم اکنون پرداخت از یک میلیون تومان آغاز شده است و به تدریج افزایش می‌یابد. برابر لیست موجود در این موسسه، به سپرده گذاران اعلام می‌شود تا نزد شعبه مرکزی بانک صادرات مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پرداخت سپردهای مردم چه زمانی به پایان می‌رسد، بیان کرد: در حقیقت هم اکنون بازار مسکن راکد است و مشکل در فروش زمین‌های این موسسه وجود دارد، اما تراز این موسسه مثبت است و اموال آن نسبت به سپرده‌های گذاشته شده بیشتر است و وجوه مردم حتما پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص پرداخت سود سپرده‌ها تصریح کرد: آخرین مهلت پرداخت سود تا تاریخ یکم بهمن سال گذشته بوده اما پیگیری‌ها در حال انجام است تا پرداخت سود تا زمان انحلال این موسسه انجام شود.


ویدیو مرتبط :
وضعیت سپرده گذاران موسسه مالی میزان روشن شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه درباره سپرده گذاران موسسه منحله میزان/پرداخت وجوه حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بانک صادرات ایران با صدور اطلاعیه شماره ٥ از واریز وجوه سپرده، حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران موسسه در حال تصفیه میزان در روز یکشنبه خبر داد.

بانک صادرات ایران با انتشار اطلاعیه ای از پرداخت وجوه حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران  خبر داد.

این بانك با صدور پنجمین اطلاعیه خود در زمینه موسسه در حال تصفیه میزان ضمن تبریك هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) به اطلاع سپرده گذاران موسسه مذكور می رساند:

بحمد الله با تلاش بی وقفه همه دست اندر كاران، بخش دیگری از دارایی های ثابت و جاری (اعتباری) تعاونی توسط هیات های محترم كارشناسان املاك و مالی اعتباری ارزیابی و آماده انتقال به بانك گردید و در نتیجه امكان پرداخت سپرده حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران محترم كه تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال سپرده دارند و همچنین پرداخت سپرده های مشترك و حقوقی تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال فراهم گردیده است.

در ادامه اطلاعیه آمده است: با عنایت به تدابیر اتخاذ شده، ارزیابی دارایی ها با جدیت  در دستور كار قرار داشته و ان شاا... همچنان كه قبلا" اعلام گردید بلافاصله پس از انتقال دارایی ها، سپرده سایر سپرده گذاران محترم نیز تعیین تكلیف خواهد شد.

بدیهی است هر چه سرعت ارزیابی و انتقال دارایی ها توسط كارشناسان و هیات محترم تصفیه بیشتر باشد پرداخت ها بدون وقفه در بانك صادرات ایران انجام خواهد گردید. بنابراین از آنجا كه سپرده های تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال در روز یكشنبه مورخ ٦ دی ماه ١٣٩٤واریز می گردد سپرده گذاران محترم بر اساس آخرین شماره كد ملی به شرح جدول ذیل با در دست داشتن اسناد و مداركی كه دلالت بر سپرده گذار بودن ایشان در تعاونی میزان دارد و مورد تایید هیات محترم تصفیه تعاونی مذكور می باشد و قبلا" در باجه های بانك صادرات ایران در شعب تعاونی میزان و یا شعب بانك صادرات ایران اقدام به افتتاح حساب نموده اند به شعب قبلی تعاونی میزان كه در اختیار این بانك قرار گرفته اند مراجعه فرمایند.

شایان ذكر است اشخاص حقیقی و حقوقی كه سپرده آنها وثیقه تسهیلات دریافتی توسط خودشان و یا اشخاص ثالث می باشد و ضمانت تسهیلات را نموده اند(دارندگان تعهد مستقیم و غیر مستقیم) در این مرحله واریز نمی گردد و این افراد برای تعیین تكلیف می بایست به واحد های تعاونی در حال تصفیه میزان واقع در میدان جانباز شهر مشهد مقدس مراجعه و نسبت به تعیین تكلیف تعهدات مر بوطه اقدام فرمایند.

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین