اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت نام برای پذیرش کاردانی نظام مهارتی دانشگاه علمی کاربردی از چهارشنبه



اخبار,اخبار دانشگاه,دانشگاه علمی کاربردی


اخبار دانشگاه - آغاز ثبت نام برای پذیرش کاردانی نظام مهارتی دانشگاه علمی کاربردی از چهارشنبه

ثبت نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه 27 آذر 92 آغاز می شود و تا روز سه شنبه سوم دی ماه پایان می پذیرد.

به گزارش مهر، پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 92 دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی شامل گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و حدمات اجتماعی و همچنین فرهنگ و هنر برای 330 کد رشته  و 5 هزار و 112 کد رشته محل انجام می گیرد.

ثبت نام برای پذیرش در این دوره از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش انجام می شود و گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته های تحصیلی بر اساس معدل مندرج در گواهینامه دیپلم، نوع دیپلم، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمنداگان و بومی بودن بر اساس ضوابط صورت می گیرد.

ظرفیت پذیرش در این دوره 254 هزار و 200 نفر است و هر داوطلب باید برای ثبت نام پس از مراجه به سایت دفتر چه راهنما را دریافت کنند و از طریق کارت های بانکی که امکان پرداخت از طریق شبکه شتاب را دارند مبلغ 106 هزار ریال را به عنوان وجه ثبت نام شرکت در پذیرش پرداخت کنند.

پس از ثبت نام یک شماره پرونده 6 رقمی و کد 16 رقمی به داوطلب ارائه می شود که به منزله پایان ثبت نام است.

نتایج پذیرش در این دوره در بهمن ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند دوره خود را برای نیمسال تحصیلی دوم 93 - 92 بهمن آغاز کنند.
اخبار دانشگاه - مهر


ویدیو مرتبط :
سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز ثبت نام در دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی



اخبار ,اخبار دانشگاه ,ثبت نام در دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

اخبار دانشگاه - پذیرش مهرماه ؛
آغاز ثبت نام در دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از 31 تیرماه

ثبت نام و شركت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 93 از روز سه‌شنبه 31 تیرماه آغاز می شود و تا دوشنبه 6 مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در این دوره منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

كلیه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما در زمان ثبت‌نام از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارك و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1393 اقدام کنند.

با توجه به اینكه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله كارت‌های عضو شبكه بانكی شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106.000 (یكصد و شش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر