اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی



اخبار,اخباردانشگاه,دانشگاه علمی کاربردی


اخباردانشگاه - آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد سال 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 30 دی ماه ادامه دارد .

به گزارش ایسنا ، متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام در این دوره مبلغ 178 هزار ریال است که به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب قابل پرداخت است.

همچنین پذیرش در دوره‌های مذکور با آزمون و برای شاغلان به صورت نیمه‌متمرکز بوده و آزمون آن در پنجم اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می‌شود.
اخباردانشگاه - ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
جشن آغاز تحصیلی 94-93 در دانشگاه علمی کاربردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام دوره‌ کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون علمی کاربردی از هفته آینده



ثبت‌نام دوره‌ کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون علمی کاربردی


آغاز ثبت‌نام دوره‌ کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون علمی کاربردی از هفته آینده

ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) بدون آزمون نیمسال اول 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر صدر معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی این دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: پذیرش دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) در 275 رشته، 1720 کدرشته محل، 388 مرکز آموزش علمی کاربردی، 31 استان و 140 شهر در سراسر کشور با ظرفیت جذب 66 هزار نفر انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان باید در زمان اعلام شده و به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، خاطر نشان کرد: پذیرش در دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) بر اساس معدل کل فوق دیپلم، با توجه به اولویت‌های بومی و غیر بومی، سهمیه شاغل، آزاد و ایثارگر انجام می‌شود و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق خواهد گرفت. /ایسنا