اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزمایش سامانه ضدموشکی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آزمایش سامانه ضدموشکی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران

انتخاب  :  وزارت دفاع رژیم صهیونیستی با همکاری وزارت دفاع آمریکا سامانه ضدموشکی موسوم به «نیزه 3» (Arrow) را در دریای مدیترانه آزمایش کرد.

وزارت دفاع رژیم صهیونیستی، امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این آزمایش برای اولین بار صورت گرفت و نتایج آن نشان دهنده موفقیت 90 درصدی این نوع تازه سامانه ضدموشکی است.

وزارت دفاع رژیم صهیونیستی در مورد آزمایش امروز موشک «ارو-3» یا همان نیزه 3 اعلام کرده است:« این آزمایش برای اولین بار توانایی و عملکرد نیزه3 را مورد بررسی قرار داده است، این سامانه موشکی مدرنترین سامانه از نوع خود و انقلابی در زمینه موشک های رهگیر است.»

یک مقام دیگر در وزارت دفاع رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشده نیز در مورد این آزمایش موشکی عنوان کرده است:« این آزمایش موشکی که درسواحل مدیترانه ای اسراییل صورت گرفته است، شش دقیقه و نیم به طول انجامیده و صد در صد موفقیت آمیز بوده است.»

سامانه ضدموشکی نیزه از سال 2000 میلادی و با هدف نابودی موشک‌های کوتاه‌برد و دوربرد در هوا طراحی شده است.

در دیگر سو بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است:« دست اسراییل همواره برای صلح دراز است اما ما خود را برای مقابله با هر تهدیدی آماده میکنیم. در این زمینه من آزمایش موفقیت آمیز نیزه3 را می ستایم.»

با وجود آنکه وزارت دفاع رژیم صهیونیستی اعلام کرده است زمان بندی آزمایش این سلاح، ربطی به تنش های منطقه از جمله سوریه و ایران ندارد، اما تنها کشوری که در منطقه صاحب موشکی های بالستیک بوده و تهدیدی برای اسراییل به شمار می آید، جمهوری اسلامی ایران است./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
از هر کسی که با رژیم صهیونیستی مقابله کند،حمایت می کنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده ایران اقدام فوری سازمان ملل برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی را خواستار شد



نماینده ایران در سازمان ملل

نماینده ایران اقدام فوری سازمان ملل برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی را خواستار شد

سفیر و نماینده دایم کشورمان در سازمان ملل با ابراز نگرانی از اوضاع جاری در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، توجه جدی جامعه بین‌المللی به وضعیت اسفناک مردم مظلوم فلسطین و تلاش برای کاستن از آلام و مصائب آنان را خواستار شد.

به گزارش  ایسنا،محمد خزاعی به نمایندگی از جنبش غیرمتعهدها در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، با ابراز تاسف شدید اعضای جنبش غیرمتعهدها به تعلل شورای امنیت سازمان ملل در برخورد با اقدامات رژیم صهیونیستی در تشدید اقدامات تجاوزکارانه بویژه در بیت المقدس شرقی و اطراف مسجد الاقصی، این نوع اقدامات را نشانه دیگری از تلاش عامدانه این رژیم برای تحریک احساسات مردم مسلمان فلسطین دانست.

وی همچنین اقدام فوری این نهاد بین‌المللی را برای مقابله با این تجاوزهای آشکار رژیم صهیونیستی خواستار شد.

خزاعی تضییع حقوق انسانی و اعمال خشونت روزافزون در سرزمین های اشغالی را از دیگر مصادیق زیرپا گذاشتن کنوانسیون ژنو و مصوبات بی‌شمار در این‌باره دانست.

وی درخواست همه‌جانبه جنبش غیرمتعهدها در کمک و حمایت از مبارزه مشروع و تاریخی مردم فلسطین را برای دستیابی به عدالت، احترام، صلح و حق تعیین سرنوشت مورد تاکید دوباره قرار داد.

سفیر و نماینده دایم کشورمان در سازمان ملل همچنین در واکنش به سخنان سخیف نماینده رژیم صهیونیستی ضدجمهوری اسلامی ایران، با پاسخ محکم به این اظهارات، خطاب به رئیس و اعضای شورای امنیت افزود: مایلم با سخنی حکمت‌آمیز از زبان فارسی سخنانم را پایان دهم و آن سخن این است که؛ خشم و غضب دشمن متجاوز و جنایتکار نشانه خوبی است بر این‌که ما در مسیر درست گام برمی‌داریم. /

ایسنا