اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزار دختر 19 ساله در مغازه "تعطیل"/گریه‌هایی که ناجی دختر جوان شد



اخبار ,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - آزار دختر 19 ساله در مغازه "تعطیل"/گریه‌هایی که ناجی دختر جوان شد

پسر مستی که دختر 19 ساله‌ای را در حوالی میدان خراسان به قصد آزار و اذیت ربوده بود، با هوشیاری کسبه توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند شب گذشته تعدادی از کسبه میدان خراسان به کلانتری 159 بیسیم مراجعه کرده و به ماموران گفتند که چند ساعتی است از داخل یکی از مغازه‌های آن محدوده که تعطیل می‌باشد صدای ناله و گریه ضعیف دختری به گوش می‌رسد.

به دنبال اظهارات کسبه میدان خراسان سریعا اکیپی از عوامل انتظامی زن و مرد کلانتری به سمت مغازه مورد نظر اعزام شدند و ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند کرکره مغازه طوری بسته شده است که انگار چند وقتی می‌شود که هیچ کس درب این مغازه را باز نکرده است.

ماموران انتظامی در بازرسی دقیق تر متوجه شدند که پسران جوانی که از اوباش خطرناک تهران است یک دختر جوان را به قصد‌ آزار و اذیت ربوده و در حال حاضر نیز در داخل مغازه می‌باشد.

عوامل کلانتری سریعا قفل درب را شکسته و به محض بالا کشیدن کرکره دختری بی‌حجاب خود را به بیرون پرتاب کرد و در حالی که می‌گریست و شیون می‌زد به داخل خودرو پلیس فرار کرد.

سپس ماموران انتظامی در یک اقدام ضربتی پسر شیطان صفت را از داخل مغازه دستگیر کرده و در حالی که وی از مستی اقدام به فحاشی می‌کرد، به کلانتری منتقل کردند.

در کلانتری دختر 19 ساله به ماموران اظهار داشت که عصر همان روز در حوالی میدان خراسان به دنبال تعمیرگاه گوشی همراه بودم که پسر جوانی به سمت من حمله ور شد و با تهدید مرا به داخل این مغازه کشاند و در حالی که مست بود مرا به زور مورد آزار و اذیت قرار داد.

گفتنی است پرونده متهم هم اکنون در پایگاه ششم پلیس آگاهی در حال بررسی است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دزدی و قتل دختر جوان در مغازه!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف خواستگار اینترنتی به آزار و اذیت دختر 19 ساله



مردی که به اتهام کلاهبرداری از دختران جوان در سایت‌ های همسریابی دستگیر شده بود، به آزار و اذیت یکی از قربانیان خود با انگیزه اخاذی اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، متهم 23 ساله به نام بهروز زمستان سال گذشته نقشه کلاهبرداری و سرقت از دختران جوان را طراحی کرد . متهم، مالباختگان را که اغلب افراد تحصیلکرده بودند در سایت های همسریابی فریب می داد و با معرفی خود به عنوان یک فرد تحصیلکرده ساکن تهران، مربی تکواندو، مهندس و حسابدار اعتمادشان را جلب می کرد. زمانی که متوجه می شد این دختران شکست عشقی خورده اند از همین موضوع سوءاستفاده کرده و فریبشان می داد و تاکنون بیش از 110 میلیون تومان از آنها پول گرفته است.

با شکایت مالباختگان متهم تحت تعقیب پلیس اطلاعات ـ امنیت فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت و هفته گذشته زمانی که قصد داشت از یکی از مالباختگان دوباره اخاذی کند، دستگیر شد. متهم در بازجویی ها به فریب دختران جوان و کلاهبرداری از آنها اعتراف کرد تا این که دختر جوانی که در مشهد به دام او افتاده بود با حضور در اداره پلیس از خواستگار حیله گر شکایت کرد و گفت او از وی بیش از پنج میلیون و 200 هزار تومان پول گرفته و همچنین وی را مورد آزار و اذیت قرارداده است.

در حالی که متهم منکر آزار و اذیت این دختر بود سرانجام روز گذشته لب به اعتراف گشود و گفت: به بهانه ازدواج دختر جوان را در سایت همسریابی فریب داده و با این ادعا که دچار مشکلات مالی شده ام، پنج میلیون و 200 هزار تومان از او پول گرفتم. بعد از آن نقشه ای طراحی کردم تا از این دختر 19 ساله که ساکن مشهد بود و در یک رستوران کار می کرد، اخاذی کنم.

متهم خاطرنشان کرد: روز حادثه به بهانه این که می خواهم بدهی اش را بدهم، دختر جوان را فریب داده و به محل اقامتم در مشهد که یک مهمانپذیر بود، دعوت کردم. دقایقی از حضور او نگذشته بود که متوجه شد، قرار نیست پولی به وی بپردازم و نیت شومی در سر دارم.

او خواست از دستم فرار کند که در اتاق را قفل کردم و دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادم. وقتی متوجه شدم کارکنان مهمانپذیر پشت در اتاق هستند از راه بالکن فرار کردم.

وی ادامه داد: پس از فرارم از مهمانپذیر چند روز بعد با دختر جوان تماس گرفته و تهدیدش کردم که باید به من پول بدهد، در غیر این صورت این بار جانش را خواهم گرفت. هدفم از آزار و اذیت وی فقط اخاذی بود.

تحقیقات تکمیلی از متهم برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  -  جام  جم