اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آذربایجان ارتباط پهپاد اسرائیلی با این کشور را تکذیب کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ارتباط پهپاد اسرائیلی با آذربایجان


 اخبارسیاست خارجی - آذربایجان ارتباط پهپاد اسرائیلی با این کشور را تکذیب کرد

گفتنی است پایگاه خبری ˝دبکافایل˝ نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع خود مدعی شد پهپاد سرنگون‌شده بر فراز تاسیسات نطنز در مرکز ایران، از جمهوری آذربایجان برخاسته بود.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اخبار مربوط به پرواز پهپاد "هرمس - 450" از خاک آذربایجان به ایران را رد کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری «ترند»، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اخبار مربوط به پرواز پهپاد "هرمس - 450" از خاک آذربایجان که توسط ایران رهگیری و در نزدیکی تأسیسات هسته ای نطنز ساقط شده از خاک این کشور را رد کرد.

" واقف درگاهلی " رئیس بخش مطبوعاتی وزارت دفاع آذربایجان در گفتگو با خبرگزاری ترند با اعلام این که چنین اخباری با هدف تخریب روابط دوستانه آذربایجان با کشورهای همسایه منتشر می شود، گفت: از این نوع پهپادها در نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان استفاده نمی شود. وی افزود: ما این اخبار تحریک آمیز را تکذیب می کنیم و معتقدیم چنین اخباری با هدف تخریب روابط دوستانه آذربایجان با کشورهای همسایه منتشر می شود.

گفتنی است پایگاه خبری ˝دبکافایل˝ نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع خود مدعی شد پهپاد سرنگون‌شده بر فراز تاسیسات نطنز در مرکز ایران، از جمهوری آذربایجان برخاسته بود.

این در حالی است که سردار سیدمسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح روز گذشته اعلام کرده بود که پهپاد از یکی از کشورهای منطقه شمال جمهوری اسلامی ایران که در گذشته در منطقه سرزمینی‌ اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده به سوی ایران ارسال شده است.

 

 اخبار سیاست خارجی - عصرایران


ویدیو مرتبط :
انهدام پهپاد اسرائیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آذربایجان: ارتباطی با پهپاد اسرائیلی نداریم


وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ارتباط این کشور با پهباد جاسوسی ساقط شده در خاک جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد.

واحد مرکزی خبر: وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ارتباط این کشور با پهباد جاسوسی ساقط شده در خاک جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد.

ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در دیدار  سردارقاسم تقی زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان صنایع دفاعی کشورمان ارتباط کشورش را با پهباد جاسوسی ساقط شده در خاک جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد و گفت: ما به شما اطمینان می دهیم که هرگز و به هیچ وجه از خاک و آسمان جمهوری آذربایجان اجازه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داد.

وی افزود: این موضوع بارها از طرف الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان اعلام شده است.

ذاکر حسن اف دوستی دو کشور را پایدار خواند و گفت: ما برای این دوستی اهمیت و احترام زیادی قائل هستیم .

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر ضرورت توسعه همکاری های دو کشور در حوزه های دفاعی و ایجاد امنیت در منطقه تاکید و ابراز امیدواری کرد که سفر سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک به جمهوری آذربایجان انجام پذیرد.

در این دیدار سردارقاسم تقی زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان صنایع دفاعی کشورمان گفت: ایران اسلامی آماده توسعه همکاری های دفاعی با کشور همسایه و برادر ،جمهوری آذربایجان می باشد.