اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده دیپلمات بازداشته شده



اخبار, اخبار سیاست خارجی,پرونده دیپلمات بازداشته شده


 اخبار سیاست خارجی - آخرین وضعیت پرونده دیپلمات بازداشته شده

وکیل‌مدافع باقر اسدی گفت: دومین جلسه محاکمه موکلم اول بهمن ماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران برگزار می شود.

هوشنگ پوربابایی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: پس از ارسال پرونده به دادگاه انقلاب چندی قبل نخستین جلسه دادگاه به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

وی افزود: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات موکلم اول بهمن ماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار می شود و طی این مدت موفق شدم پرونده را به طور کامل مطالعه کنم.

این وکیل دادگستری درباره اتهامات باقر اسدی گفت: بر اساس کیفرخواست موکلم متهم به اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام شده که با اشاره به مواد 500 و 610 قانون مجازات اسلامی برای وی درخواست مجازات شده است.

بر اساس ماده 500 قانون مجازات اسلامی هر كس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی کند به حبس از سه ماه تا یكسال محكوم خواهد شد. همچنین در ماده 610 قانون مجازات اسلامی آمده، هرگاه دو نفر یا بیشتر اجتماع و تبانی نمایند كه جرایمی بر ضد امنیت داخلی یا خارج كشور مرتكب شوند یا وسایل ارتكاب آن را فراهم نمایند در صورتی كه عنوان محارب بر آنان صادق نباشد به دو تا پنج سال حبس محكوم خواهند شد.

خبر دستگیری باقر اسدی ، دیپلمات ارشد کشورمان اردیبهشت ماه امسال به رسانه ها کشیده شد.دیپلماتی که با 61 سال سن و 30 سال خدمت، همین اواخر بازنشسته شده بود و پیش از این مسوولیتهایی متعددی داشته است. آخرین مسوولیت این دیپلمات معاون دبیرکل گروه هشت بوده و در استانبول مستقر بوده است.
 اخبار سیاست خارجی - مهر


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه



 

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه

 

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با مهر درباره پرونده تخلف فوتبالی هایی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گفت: پرونده این بازیکنان در حال حاضر در مراجع قضایی مفتوح است و تا زمانی که آنها رایی در این زمینه صادر نکردند ترجیح می دهیم این پرونده مسکوت بماند.

 

همچنین تاج در این گفت و گو درباره آخرین مذاکرات برای انتخاب سرمربی ترک برای تیم ملی گفت: این مذاکرات را رد نمی کنم و کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با استراتژی جدیدی درحال مذاکره با این مربیان است.../جهان نیوز