اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت هوای تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,تغییرات آب و هوا


اخبار اجتماعی - تداوم گرد و غبار تا بعدازظهر امروز در تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هم‌اکنون شاهد گرد و غبار در تهران هستیم که این امر تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

محمد اصغری، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای تهران اظهارداشت: هم‌اکنون شاهد گرد و غبار در تهران هستیم که این امر تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه منشأ گرد و غبار امروز تهران داخلی است، ادامه داد: منشأ این گردو غبار که هم‌اکنون در تهران شاهد هستیم، از سوی بیابان‌های اطرف و کویر قم و شمال اصفهان است.

این کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: طوفان و گرد و خاک برای تهران تا این لحظه پیش‌بینی نشده است و در ساعات بعدازظهر برای تهران بارش باران خواهیم داشت.
 اخبار اجتماعی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
وضعیت هوای اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت هوای تهران، تبریز و شیراز



اخبار ,اخبار اجتماعی ,وضعیت هوای تهران

 

اخبار اجتماعی - آخرین وضعیت هوای تهران، تبریز و شیراز

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد که امروز - شنبه - هوای سه کلان شهر تهران ، تبریز و شیراز در شرایط سالم ، هوای کرج پاک و هوای مشهد در شرایط ناسالم است .

به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور ،هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد وآلاینده های منواکسید کربن، ازون و دی اکسید گوگرد در شرایط پاک و آلاینده های دی اکسید نیتروژن، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شرایط سالم قرار دارند.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 3متر بر ثانیه و میزان دید افقی 10هزار متر و رطوبت نسبی 18 درصد است.

وی اظهار داشت: هوایی صاف گاهی وزش باد برای امروز در شهر تهران پیش بینی شده و برای فردا - یکشنبه - نیمه ابری گاهی وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر و برای سه شنبه نیمه ابری به تدریج کاهش ابر پیش بینی شده است.

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: دمای کنونی هوای تهران 16 درجه سانتیگراد و جهت باد غربی است.
اخبار اجتماعی - ایرنا