اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین هشدارم را به ورزشكاران و هنرمندان می‌دهم، در جلسات مبتذل شركت كنید اسامی شما را اعلام خواهیم كرد



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,عباس جعفری دولت آبادی

هنرمندانی كه در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی حضور دارند و ورزشكارانی كه مورد توجه جامعه بویژه جوانان هستند، نباید در جلسات خلاف موازین شرع شركت كنند

به گزارش قوه قضاییه، عباس جعفری دولت آبادی عصر سه‌شنبه در جمع قضات دادسرای پولی، بانكی و اقتصادی در محل دادسرای تهران گفت: آخرین هشدارم را به ورزشكاران و هنرمندان می‌دهم، در جلسات مبتذل شركت كنید اسامی شما را اعلام خواهیم كرد.

وی ادامه داد: اگر ورزشكاران و هنرمندان در جلسات مبتذل و خلاف موازین شركت كنند و اتهام آنها محرز شود اسامی آنها اعلام خواهد شد.

این مقام قضایی افزود: هنرمندانی كه در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی حضو ر دارند و ورزشكارانی كه مورد توجه جامعه بویژه جوانان هستند، نباید در جلسات خلاف موازین شرع شركت كنند.

دولت‌آبادی یادآور شد: فساد تنها محدود به حوزه اقتصادی نیست و در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه فرهنگی خطر فساد وجود دارد

 


ویدیو مرتبط :
از شلوارک پوشیدن تا عکس های مبتذل هنرمندان در برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار جدی به ورزشكاران و هنرمندان درباره شرکت در جلسات مبتذل


دادستان عمومی و انقلاب تهران نسبت به رفتارهای هنرمندان و ورزشكاران متخلف هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب تهران نسبت به رفتارهای هنرمندان و ورزشكاران متخلف هشدار داد.

عباس جعفری دولت آبادی این هشدار را در جمع قضات دادسرای پولی، بانكی و اقتصادی در محل دادسرای تهران اعلام كرد.

دولت آبادی گفت: اگر ورزشكاران و هنرمندان در جلسات مبتذل و خلاف موازین شركت كنند و اتهام آنها محرز شود اسامی آنها اعلام خواهد شد.

این مقام قضایی افزود: هنرمندانی كه در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی حضو ر دارند و ورزشكارانی كه مورد توجه جامعه بویژه جوانان هستند، نباید در جلسات خلاف موازین شرع شركت كنند.

وی یادآورشد: فساد تنها محدود به حوزه اقتصادی نیست و در همه حوزه ها بویژه حوزه فرهنگی خطر فساد وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگر سخنان خود با تاكید براینكه مهمترین عامل تقویت اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد است، یادآورشد: قوه قضاییه و دادستانی تهران در برخورد با فساد جدی است.

وی اظهار داشت: در سال 93 ، 61 كیفرخواست و در سال 94 ،‌78 كیفر خواست در دادسرای اقتصادی صادر شده است.

دادستان تهران ادامه داد: در 18 پرونده موجود در اجرای احكام دادسرای اقتصادی 11هزار میلیارد ریال گردش مالی وجود داشته است.

جعفری دولت آبادی یادآورشد: در 32 پرونده دیگر نیز 600 هزار میلیارد ریال گردش مالی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در باره ضرورت همه جانبه با فساد در كشور نیز تاكید كرد: مبارزه با فساد باید همه جانبه و بدون تبعیض و شامل هر مقامی باشد.

وی افزود: اینكه می گویند به فساد رسیدگی نمی شود جفای به دستگاه قضا است و در مبارزه با فساد حد و مرز و مصونیت نباید وجود داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح كرد كه در پرونده امیر منصور آریا برای 241 نفر كیفرخواست صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد كه درسالهای 93 و 94 در جریان رسیدگی به مفاسد مبلغ 2 هزار و 264 میلیارد ریال رد مال و 120 میلیارد ریال جزای نقدی به صندوق دولت واریز شد.

وی گفت: كارهای زیادی در زمینه مبارزه با مفاسد انجام شده كه برخی از آنها بدلیل گستردگی و برخی بدلیل رعایت موازین قانونی امكان انتشار ندارند .