اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت ثبت‌نام ارشد فراگیر پیام نور



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه پیام‌نور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 39هزار و 796 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با  (ایسنا)، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 آذرماه،اظهار کرد:به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده اند توصیه می‌شود در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در مورد ظرفیت پذیرش در ثبت نام کنندگان نیز اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز،یک شنبه 22 آذرماه 39 هزار و 796 نفر ثبت نام کرده‌اند. ظرفیت پذیرش برای دوره‌های مذکور 20 هزار و 960 نفر است.

 

 اخبار دانشگاه -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور



اخبار,اخبار دانشگاه ,ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور

 

اخبار دانشگاه - 21 خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام در آزمون فراگیر  پیام نور از 13 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و تا روز چهارشنبه 21 خردادماه ادامه دارد.

 مشاورعالی سازمان سنجش از پایان مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز چهارشنبه 21 خردادماه خبر داد.
 
دکترحسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از 13 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن نسبت به پرداخت مبلغ 575 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام اقدام کرده و سپس تقاضانامه اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند.
 
وی با بیان اینکه تا ساعت هشت صبح امروز 4984 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: این آزمون در پنج گروه آموزشی در 133 کد رشته در روز جمعه 14 شهریور ماه 93 برگزار می‌شود.
 
مشاورعالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در این آزمون 7750 نفر خواهد بود. 

اخبار دانشگاه - ایسنا