اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در آمریکا «نجفی» از دپارتمان گردشگری دانشگاه نیویورک بازدید کرد



محمد علی نجفی، آخرین برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در آمریکا

 آخرین برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در آمریکا
«نجفی» از دپارتمان گردشگری دانشگاه نیویورک بازدید کرد

محمدعلی نجفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در دانشگاه نیویورک از دپارتمان گردشگری و هتل‌داری این دانشگاه بازدید کرد.

 محمد علی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که همراه رئیس جمهور به نیویورک سفر کرده است، پس از بازدید از دپارتمان گردشگری و هتل‌داری دانشگاه نیویورک طی نشستی که با حضور جمعی از اساتید و مدیران این دپارتمان برگزار شد در جریان برنامه ها و فعالیتهای این دپارتمان قرار گرفت و مذاکراتی را برای همکاریهای فی ما بین انجام داد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سپس از گالری هنری دانشگاه بازدید و از آثار هنری تعدادی از هنرمندان ایرانی که در این نمایشگاه حضور داشتند دیدن کرد.

نشست صمیمانه با جمعی از دانشجویان نخبه و فارغ التحصیلان ایرانی که بیش از 2 ساعت به طول انجامید از دیگر برنامه های  نجفی بود.

ملاقات با تعدادی از اعضای ارکستر سمفونیک بیتزبورک و گفتگو با شبکه سی ان ان برنامه های آخرین روز معاون رئیس جمهور در سفر به نیویورک خواهد بود./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
دکتر نجفی معاون محترم رئیس جمهور در هتل بین المللی قصر طلایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه‌های رئیس‌جمهور ایران در نیویورک



برنامه‌های رئیس‌جمهور ایران در نیویورک,سفر حسن روحانی به نیویورک,برنامه های روحانی در نیویورک

برنامه‌های رئیس‌جمهور ایران در نیویورک

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی 31 شهریورماه جاری برای شرکت در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، راهی مقر این سازمان در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر "حسن روحانی" رئیس‌جمهور کشورمان 31 شهریورماه جاری  برای شرکت در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، راهی مقر این سازمان در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

گفتنی است سفر رئیس‌جمهور کشورمان به نیویورک به دلیل ریاست جمهوری اسلامی ایران در سازمان جنبش عدم تعهد از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و اولین سفر وی در کسوت ریاست‌جمهوری به ایالات متحده برای حضور در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد محسوب می‌شود.
 
حضور در افتتاحیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد که در روز صبح سه‌شنبه (2 مهرماه) آغاز می‌شود، اولین برنامه رئیس‌جمهور کشورمان در نیویورک خواهد بود و مطابق برنامه از پیش تعیین شده وی در بامداد سوم مهرماه و در جمع سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد به سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین رئیس‌جمهور کشورمان  در روز اجلاس خلع سلاح اتمی که مصادف با چهارم مهرماه است به عنوان رییس جنبش غیر متعهدها سخنرانی خواهد کرد و همچنین قرار است وی  در جمع وزاری خارجه عضو جنبش عدم تعهد نیز صحبت کند.
 
برنامه‌های جنبی دیگری نیز طبق روال معمول دوره‌های قبل  برای رئیس‌جمهور کشورمان در نظر گرفته شده است که دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا و ملاقات با سران کشورهای حاضر در اجلاس از جمله آنها محسوب می‌شود.
لازم به ذکر است مجمع عمومی سازمان ملل به طور منظم دوره‌های اجلاسیه سالیانه خود را از سپتامبر تا دسامبر یا ژانویه تشکیل می‌دهد.
در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی نژاد، ایران در هر هفت سال در سطح ریاست جمهوری در این نشست شرکت کرد./باشگاه خبرنگاران