اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی گسترده یک رستوران در تهران



 

ملکی با بیان اینکه در پشت بام نیز اعدادی میز و صندلی قرار داشت که شعله‌ور شده بود، گفت: آتش نشانان بلافاصله از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغار کردند و سرانجام پس از حدود دو ساعت شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق بامدادی رستورانی در خیابان ولیعصر خبر داد.

سید جلال ملکی درگفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 2:02 دقیقه بامداد حادثه حریق یک رستوران در خیابان ولیعصر روبروی خیابان جام جم به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت:‌ محل حادثه ساختمانی دو طبقه به مساحت 400 مترمربع و کانون آن نیز آشپزخانه رستوران در طبقه دوم بود و زمانی که آتش‌نشانان در محل حاضر شدند مشاهده شد که محل حادثه کاملا شعله‌ور است و آتش از داکت‌ها به پشت بام نیز سرایت کرده است.

ملکی با بیان اینکه در پشت بام نیز اعدادی میز و صندلی قرار داشت که شعله‌ور شده بود، گفت: آتش نشانان بلافاصله از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغار کردند و سرانجام پس از حدود دو ساعت شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و تنها یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت:‌ عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 4:27 به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.


  اخبار حوادث -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
لحظه انفجار گاز در رستوران و آتش سوزی گسترده آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی گسترده در یک انبار در تهران



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار ۲ طبقه، خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، درباره آتش‌سوزی گسترده در انباری در تهران اظهار داشت: در ساعت 1:28 بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک انبار واقع در غرب به شرق اتوبان بعثت به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد و مأموران 10 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک انبار دو طبقه که هر طبقه آن 1500 متر مربع وسعت داشته است و در این انبار پارچه و مواد اشتعال‌زا نگهداری می‌شده است به طور گسترده‌ای دچار آتش‌سوزی شده بود.

ملکی بیان داشت:‌ آتش‌نشانان بلافاصله مشغول عملیات شدند و در ساعات اولیه آتش را خاموش کردند ولی عملیات لکه‌گیری تا دقایقی پیش به طول انجامید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت:‌ این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته است ولی خسارت‌های مالی بسیاری در این انبار بر جا مانده است.

ملکی به انباردارها توصیه کرد: انبار داران در انبارهای خود نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و اطفای حریق اقدام کنند تا با هزینه اندک پیشگیری، دچار خسارت‌های گسترده‌ای نشوند.

اخبار حوادث - فارس