اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوخت قاچاق جان 3 تن را گرفت



اخبار حوادث - آتش سوخت قاچاق جان 3 تن را گرفت

بر اثر وقوع حادثه رانندگی یک دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در محور «خاش – زاهدان»

3 تن کشته و یک تن مجروح شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «ایوب شرافتی» در تشریح این خبر گفت :در پی‌اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 10 محور «خاش –زاهدان»، بلافاصله کارشناسان پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

 رییس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود:در این حادثه یک دستگاه سواری پژو 405 که حامل سوخت غیر مجاز بوده به دلیل عدم توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد و دچار حریق شده که در اثر این حادثه راننده و سرنشین سواری و راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داده و ترک نشین موتورسیکلت نیز مصدوم و جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شد.

شرافتی در پایان با بیان اینکه محور‌های شمال استان دو طرفه می باشند، به رانندگان توصیه کرد:در حین رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی از انجام تخلفات حادثه ساز مانند سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کنند و هنگامی که احساس خستگی می کنند پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند تا سفری ایمن و به دور از حادثه داشته باشند.
اخبار حوادث - مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
قاچاق سوخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم آتش‌نشان‌ها در عملیات نجات/ 4 تن جان خود را از دست دادند!



ضرب و شتم آتش‌نشان‌ها در عملیات نجات/ 4 تن جان خود را از دست دادند!

مردم آن محل به دلیل ناموفق بودن آتش نشان ها، آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند به طوری که در این درگیری دو تن دیگر از اتش نشان ها مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در پی حادثه ظهر امروز که در یکی از روستا‌های شهر مشهد اتفاق افتاد 4 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ امروز ظهر در روستای خیج شهر مشهد اعضای یک خانه در حال کندن چاه آب دچار حادثه شدند.

بنا بر گزارش خبرنگار ما، این خانواده که در حال کندن چاه آب بودند، به دلیل از کار افتادن پمپ برقی از پمپ گازوئیلی برای انتقال آب استفاده کردند و این جابجایی باعث شدند تا مقنی که در ته چاه در حال کار کردن بود دچار گازگرفتگی شود و به عمق چاه که به ارتفاع 1 متر آب وجود داشت، سقوط کند.

به دنبال این موضوع یکی از اعضای خانواده سریعا برای نجات مقنی وارد چاه شد ولی متاسفانه آن هم دچار گازگرفتگی شد و به درون آب سقوط کرد. در پی این اتفاق دو تن دیگر از اعضای این خانواده مشهدی به همین شکل دچار گازگرفتگی شدند.

اهالی محل که از اقوام این خانواده بودند، سریعا موضوع را به آتش نشانی محل گفتند و ماموران نیز بلافاصله وارد عمل شده ولی به دلیل اینکه گاز مونوکسید کربن تمامی فضای چاه را گرفته بود دو تن از عوامل آتش نشانی که برای نجات به داخل چاه رفته بودند را دچار گاز گرفتگی کرد ولی با عکس‌العمل سریع سایر ماموران، دو آتش نشان از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

مردم آن محل به دلیل ناموفق بودن آتش نشان ها، آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند به طوری که در این درگیری دو تن دیگر از اتش نشان ها مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این راستا به دلیل حساسیت موضوع گروه ویژه آتش نشانی از شهر مشهد به محل اعزام شد و با تدابیر درست وارد عمل گردید و توانست اجساد را از داخل چاه به بیرون بکشد.

بنا بر گزارش خبرنگار حاضر در محل ما سن متوفیان از 25 تا 40 سال است که به دلیل بی احتیاطی موجب مرگ خود شدند. /باشگاه خبرنگاران