مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

ست کردن کت و شلوار بهاری به سبک کیت وینسلت Kate winslet !!



کت و شلوار یکی از ست های لباس زنانه ایست که هر خانم شیک پوشی باید در کمد لباسش داشته باشد. در این مقاله قصد داریم ست کردن کت و شلوارهای رنگی برای بهار 2016 را به سبک کیت وینسلت Kate winslet  نشان دهیم.


کت و شلوارتان را برای بهار 2016 به پیشنهاد کیت وینسلت Kate winslet ست کنید
کیت الیزابت وینسلت Kate Elizabeth Winslet با تلفظ صحیح وینزلت متولد ۵ اکتبر ۱۹۷۵، بازیگر و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است. او جوان‌ترین فردی است که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است. او هم‌چنین برنده جایزه‌های متعددی از انجمن بازیگران، آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و جایزه سزار در سال ۲۰۱۲ به صورت افتخاری شده است.

 

ست کت و شلوار بهاری,ست کت و شلوار Kate winslet برای بهار 2016

ست کت و شلوار به سبک کیت وینسلت,مدل ست کت و شلوار کیت وینسلت

ست کت و شلوار به سبک کیت وینسلت برای بهار 2016

 

مدل کت و شلوار زنانه, ست کت و شلوار زنانه

ست لباس به سبک Kate winslet, ست کت و شلوار به سبک کیت وینسلت برای بهار 2016

ست کت و شلوار Kate winslet برای بهار 2016

 

ست کت و شلوار Kate winslet برای بهار 2016, ست کت و شلوار بهار 2016

مدل ست کت و شلوار کیت وینسلت, ست کت و شلوار بهاری

ست لباس به سبک کیت وینسلت

 

ست لباس به سبک کیت وینسلت, مدل کت و شلوار زنانه

ست کت و شلوار زنانه, ست لباس به سبک Kate winslet

ست کت و شلوار Kate winslet برای بهار 2016

 

منبع : seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
Kate Winslet smoking 5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاردین: تکامل سبک احمدی‌نژاد/ از کاپشن سفید تا کت و شلوار سبک ایتالیایی



گاردین: تکامل سبک احمدی‌نژاد/ از کاپشن سفید تا کت و شلوار سبک ایتالیایی

رئیس‌جمهور ایران از پوشیدن کاپشن سفید و محقر به لباس های مناسب در سفر و از مردی از جنس مردم به مردی جهانی حرکت کرد.

رئیس‌جمهور ایران از پوشیدن کاپشن سفید و محقر به لباس های مناسب در سفر و از مردی از جنس مردم به مردی جهانی حرکت کرد.

به گزارش نامه به نقل از گاردین، زمانی که احمدی نژاد در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2005 حضور یافت کاپشن سفید مشخصه وی بود که به یک مارک تجاری تبدیل شد. حامیان وی بر این باور بودند که این کاپشن مشخصه مردی است که شهردار تهران بود و از جنس مردم در حالی که مخالفان وی با انتقاد از نوع پوشش وی معتقد بودند که این نوع لباس پوشیدن احمدی نژاد به وجهه کشور لطمه وارد می کند.

احمدی نژاد در نخستین سال ریاست جمهوریش همچنان به عادت های پوشش خود با وجود انتقادات ادامه داد. با این حال، همزمان با تثبیت موقعیت وی در قدرت کاپشن برند تجاری وی به کناره رفت و مسیر برای استفاده از لباس های مناسب هموار شد.

مصطفی رضا حسینی قطب زاده نماینده سابق مجلس ایران در این باره گفت: شخصیت احمدی نژاد تغییر کرده است، کاپشن وی با لباس های رسمی جایگزین شده است.

 

کاپشن احمدی نژاد,لباس احمدی نژاد,کت و شلوار احمدی نژاد

 

در حالی که ایران در آستانه برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری, قرار دارد احمدی نژاد بار دیگر به پوشیدن کاپشن نوستالژیکش بازگشت. این در حالی است که مرد 57 ساله رئیس جمهور نمی تواند بر اساس قوانین انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران برای بار سوم نامزد ریاست جمهوری شود.

در حالی که احمدی نژاد برای معرفی کاندیدای مورد حمایت دولت «اسفندیار رحیم مشایی» همراه با این کاپشن در سفرهای استانی به سر می برد در کنفرانس جهانی علما و روحانیون بیداری اسلامی هفته گذشته وی یک کت و شلوار راه راه باریک آبی تیره سبک ایتالیایی به تن داشت./نامه