مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

دکوراسیون خانه تان را با 10 رنگ برتر پنتون برای سال 2016 بچینید



موسسه پنتون برای سال 2016 رنگ سال را انتخاب کرده است و علاوه بر آن برای این سال 10 رنگ پیشنهادی را ارائه داده است. شما می توانید برای داشتن یک دکوراسیون رنگی خانه تان را به این 10 رنگ بچینید.


قدرت رنگ ها تاثیر بسیاری در زیباتر کردن و حتی زشت کردن دکوراسیون خانه تان دارد. اگر می خواهید در سال 2016 یک دکوراسیون زیبا و متفاوت داشته باشید بهتر است خانه تان را به 10 رنگ برتر موسسه پینتون برای سال 2016 بچینید.

رنگ سال 2016,رنگ 2016

رنگ زرد پر رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای روشن کردن یک اتاق دلگیر و خسته کننده است


رنگ زرد مایل به خردلی
رنگ زرد پر رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای روشن کردن یک اتاق دلگیر و خسته کننده است. بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ زرد رنگ بنفش است. مانند این اتاق زیبا که دیوارها،پرده و رو تختی ترکیب رنگ زرد و بنفش است.

چیدمان خانه با رنگ سال 2016,دکوراسیون به رنگ سال 2016

رنگ قرمز آتشین یک انتخاب عالی برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و خاص است


رنگ قرمز مرجانی
رنگ قرمز آتشین یک انتخاب عالی برای داشتن یک آشپزخانه مدرن، خاص و در عین حال زیباست.

موسسه پنتون رنگ سال 2016, انتخاب رنگ سال 2016

رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای راهروی ورودی خانه است


رنگ سبز
موسسه پنتون می گوید این رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای راهروی ورودی خانه است. این رنگ باعث می شود در بدو ورود به این راهرو شما حسی مانند قدم زدن در طبیعت را داشته باشید.

رنگ سال 95,معرفی رنگ سال 95

رنگ قهوه ای روشن یکی از بهترین رنگ ها برای رنگ زمینه است


رنگ قهوه ای روشن
رنگ قهوه ای روشن یکی از بهترین رنگ ها برای رنگ زمینه است. شما می توانید رنگ زمینه آشپزخانه تان را قهوه ای روشن انتخاب کرده و آن را با رنگ هایی مانند بنفش و سفید ترکیب کنید.

رنگ 2016, دکوراسیون به رنگ سال

رنگ خاکستری یکی از بهترین انتخاب ها برای یک دکوراسیون خاص و زیباست


رنگ خاکستری
رنگ خاکستری یکی از بهترین انتخاب ها برای یک دکوراسیون خاص و زیباست. بهترین رنگ برای کامل کردن رنگ خاکستری رنگ بنفش ر.وشن یا یاسی است.

دکوراسیون به رنگ سال 2016,رنگ سال 2016

رنگ آبی فیروزه ای یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک دکوراسیون آرام، زیبا و منحصر به فرد است


رنگ آبی فیروزه ای روشن
رنگ آبی فیروزه ای روشن یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک دکوراسیون آرام، زیبا و منحصر به فرد است. این رنگ را می توانید با رنگ سورمه ای و مشکی کامل کنید.

معرفی رنگ سال 2016, موسسه پنتون رنگ سال 2016

اگر دکوراسیون رنگی ولی در عین حال بدون رنگ می خواهید، از رنگ هلویی یا مرجانی استفاده کنید


رنگ هلویی
رنگ هلویی یا مرجانی یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند دکوراسیون رنگی ولی در عین حال بدون رنگ داشته باشند. می توانید این رنگ را با رنگ فیروزه ای و سفید کامل کنید.

انتخاب رنگ سال 2016,رنگ سال 95

رنگ صورتی کوارتز یکی از بهترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و زیباست


رنگ صورتی کوارتز ( رنگ سال 2016 )
این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و زیباست. این رنگ را می توانید با رنگ خردلی روشن و سفید کامل کنید.

رنگ سال 95,دکوراسیون به رنگ سال 2016

رنگ آبی روشن و آرام اتاق تان را به یک اتاق آرامش بخش و رنگی تبدیل می کند


رنگ آبی روشن و آرام ( رنگ سال 2016 )
این رنگ اتاق تان را به یک اتاق آرامش بخش و رنگی تبدیل می کند. همچنین این رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک اتاق خواب پسرانه و زیباست.

معرفی رنگ سال 95,چیدمان خانه با رنگ سال 2016

رنگ آبی پررنگ و عمیق یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک اتاق رسمی است


رنگ آبی پررنگ و عمیق
این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک اتاق رسمی و در عین حال رنگی است. بهترین رنگ برای تکمیل این رنگ، رنگ طوسی تیره است.

 

منبع : seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
برای اولین بار پنتون دو رنگ را برای سال 2016 اعلام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون خانه به رنگ سال 2015



اگرچه انتخاب‌هایی که از سوی کمپانی‌های مختلف در مورد رنگ سال می‌شود بیش‌تر برای استفاده در طراحی داخلی خانه است، اما انتخاب پنتون به معنی انتخاب گسترده‌تر از رنگ سال است. وقتی پنتون رنگ سال را انتخاب می‌کند نه تنها از آن در طراحی داخلی استفاده می‌شود، بلکه صنایع دیگر مانند طراحی گرافیک و مد و فشن از آن بهره می‌برند. پنتون رنگ عنابی (مارسالا: Marsala) را به عنوان رنگ سال 2015 انتخاب کرده است. از این رنگ، که به رنگ قرمز شرابی خاکی است، می‌توان به خوبی در طراحی داخلی خانه استفاده کرد.

 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


رنگ عنابی یک رنگ مایه قهوه‌ای متمایل به قرمز یا یک رنگ شکلاتی آلبالویی است که طبق گفته لئاتریس آیسمن (Leatrice Eiseman) متخصص رنگ و مدیر اجرایی شرکت پنتون «دارای حس و حالی ارگانیک و پخته است.». او معتقد است: «عنابی دارای حس و حالی کلاسیک اما در عین حال خنثی است که یادآور خاطرات خوب و خوشایند است.»

اما اگر می خواهید از این رنگ در طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید، ما  در این مطلب در مورد استفاده از این رنگ در طراحی داخلی صحبت می کنیم.

 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


رنگ مایه‌های قرمز به رنگ‌هایی معروف هستند که احساسات ما را بر می‌انگیزند و اشتهای ما را بیش‌تر می‌کنند، به همین دلیل این رنگ‌ها انتخاب بسیار خوبی برای اتاق غذاخوری هستند. در اتاقی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، رنگ‌مایه‌های قرمز با رنگ زرد شاد اتاق مجاور هماهنگ شده‌اند. سقف سفید رنگ و دیواری که سه پنجره در آن تعبیه شده است نیروهایی هستند که به کمک دیوارهای زرد رنگ آمده‌اند و باعث شده‌اند تا فضا روشن، شاد، و سرزنده باقی بماند.

 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


در عکس بالا نیز یک رنگ قهوه‌ای- قرمز را مشاهده می‌کنید- البته کمی رنگ نارنجی در خود دارد- که به نظر من به عنوان دیوار متفاوت جلوه‌ای زیبا و خاص به فضا داده است. از آن‌جایی که این رنگ بسیار تیره‌، و البته کمی چرک، است، باید در کنار آن از مقادیر زیادی رنگ سفید و نور طبیعی استفاده کرد تا گرفتگی و تیرگی این رنگ کم‌تر شود. این رنگ در فضای بالا دارای ظاهری غنی و پخته است.

 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


عاشق حمام و دستشویی هایی که در آن‌ها از رنگ‌های تیره و غنی استفاده شده است، بسیار جذاب هستند. در کل در فضاهایی در خانه که گاهی از آن‌ها گذر می‌کنیم و یا کم‌تر وقت خود را در آن‌ها می‌گذارنیم، شما می‌توانید از رنگ‌های غیرمتعارف و قدرتمند استفاده کنید.

 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


رنگی که در اتاق بالا استفاده شده است کمی تیره‌تر از رنگ عنابی است و نسبت به آن مقادیر بیش‌تری رنگ قرمز در خود دارد و شبیه تلفیقی از رنگ قرمز و قهوه‌ای است. استفاده از رنگ قرمز روشن در اتاق خواب که قرار است در آن به استراحت بپردازید به نظر کمی پرانرژی می‌رسد، اما اگر در چنین فضایی از رنگ قرمز تیره که مقدار زیادی رنگ قهوه‌ای تیره در خود دارد، استفاده کنید، به حس و حالی آرام‌تر و ملایم‌تر در اتاق خواب خود می‌رسید. 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


سایه‌های رنگ عنابی وقتی در کنار دیگر رنگ‌مایه‌های گرم، مانند رنگ قرمز، زرد، نارنجی، و قهوه‌ای قرار بگیرند، در فضاهایی سنتی و انتقالی ترکیب بسیار زیبا و هماهنگی ایجاد می‌کنند. این فضا (عکس بالا) در یک عصر زمستانی حس و حالی گرم و دنج در شما ایجاد می‌کند.

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


یا می‌توانید از کنتراست رنگی در طراحی فضای خود استفاده کنید و رنگ عنابی را با چارچوب‌های سفید رنگ و وسایل چوبی ترکیب کنید. در اتاقی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، چنین ترکیبی باعث ایجاد فضایی ملایم و آرامش‌بخش شده است که در آن جزئیات چوبی به زیبایی می‌درخشند و به چشم می‌آیند.

 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


یا می‌توانید از رنگ عنابی در مقادیر اندک در فضاهایی مانند کنج اتاق، کمدها و کابینت‌ها، و یا فرورفتگی‌های داخل دیوار استفاده کنید. هر چه کم‌تر از این رنگ استفاده کنید، کاربردی‌تر و خاص‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل شما می‌توانید از رنگ‌های دیگر در مقادیر اندک استفاده کنید. رنگ‌هایی که به راحتی در فضا به چشم می‌آیند و نیازی نیست که حتما کل یک دیوار را به آن رنگ درآورید تا دیده شوند. خوبی چنین کاری این است که استفاده اندک از رنگ‌ها، تغییر دادن آن‌ها در آینده را راحت‌تر کرده و با هزینه و زمان کم می‌توان هر از چند گاهی ظاهر اتاق را به روز کرد.

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


این رنگ قهوه‌ای متمایل به قرمز انتخاب بسیار خوبی برای دیوارهای اندود شده این خانه که در یک اقلیم آفتابی قرار دارد است. استفاده از رنگ‌های غنی در دیوارهای خارجی این خانه باعث هماهنگی میان آن با فضای پیرامونی خود شده است و وقتی نور خورشید مستقیما به آن می‌تابد جلوه بسیار زیبایی پیدا می‌کند.

 

خانه ای به رنگ سال 2015,دکوراسیون خانه 2015


سال گذشته رنگ Exclusive Plum- که رنگ انتخابی شرکت شروین- ویلیامز برای سال 2014 بود. سایه‌های رنگ صورتی گرم برای اکثر فضاهای داخلی بیش از حد چشم‌گیر است و خیلی جلب توجه می‌کند، بهتر است از این رنگ‌ها بیش‌تر در فضاهای گذر خانه یا فضاهایی که کم تر در آن ها وقت می‌گذرانید استفاده کنید.

رنگ سرخابی درخشان نیز بسیار مناسب فضای بیرونی خانه است. هم‌چنین اگر می‌خواهید از آن در فضای داخلی استفاده کنید بهتر از آن در مقادیر اندک مثلا در کوسن‌ها، بالش‌ها، ظروف، و غیره بهره ببرید.


در هر صورت، باید دید که انتخاب پنتون برای سال 2015 چه واکنش‌هایی را به دنبال خواهد داشت و مالکان و طراحان داخلی چقدر از آن در طراحی داخلی استفاده خواهند کرد.

 

منبع : chidaneh.com