سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گلدان های درحال ذوب!


آثار زیبای این هنرمند هم می توانند به عنوان یک مجسمه تزئینی و هم یک نگهدارنده کابردی برای گل و گیاه به کار روند. هر قطعه به بررسی رابطه بین جسم و فضا از طریق کنش های متقابل تضادهای آشکار می پردازد.

صبح بخیر: طراح «Erik Olovsson» در مجموعه گلدان های بی شکلش، گلدان های نرم و منحنی شیشه ای که با دست دمیده شده اند را درمیان سنگ های طرحدار که به اشکال هندسی سخت و صاف بریده شده اند، قرار می دهد. در برخی نمونه ها به نظر می رسد گلدان شیشه ای روی لبه های زاویه دار سنگهای گرانیت و عقیق، ریخته یا ذوب شده است. در نمونه های دیگر این مجموعه قسمت حبابی شکل گلدان ها درمیان قطعه های بازشده مرمر نشسته اند. 

آثار زیبای این هنرمند هم می توانند به عنوان یک مجسمه تزئینی و هم یک نگهدارنده کابردی برای گل و گیاه به کار روند. هر قطعه به بررسی رابطه بین جسم و فضا از طریق کنش های متقابل تضادهای آشکار می پردازد. شفافیت در مقابل ابهام، هندسی در مقابل ارگانیک، شکننده در مقابل سخت و محکم. عمد یا غیرعمد، به نظر می رسد این پروژه اشتیاق انسان به دستکاری زمان را نماسازی می کند، با مقایسه سیالیت زمان حال در مقابل تاریخ غیرقابل تغییر که به معنی واقعی کلمه در سنگ قرار گرفته است. 

گلدان های درحال ذوب!

گلدان های درحال ذوب!

گلدان های درحال ذوب!

گلدان های درحال ذوب!

گلدان های درحال ذوب!

گلدان های درحال ذوب!

گلدان های درحال ذوب!

گلدان های درحال ذوب!


ویدیو مرتبط :
یخ ها درحال ذوب شدن هستند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیاز گل سنبل برای عید در گلدان



 

 

پیاز گل سنبل برای عید در گلدان

 

 

بهار فصل مناسبی هست که پیاز گل از گلفروشی خریداری بشود و در روی میز آشپزخانه و هر گوشه ای از منزل گداشته بشود . کاقیست کمی سنگهای شیشه ای تزئینی هم همزمان بخرید. خیلی گلدان قشنگی میشود باور کنید و یا میتوانید پیاز گل سنبل در آن گذاشته و سفره هفت سین را مزین کنید.. سبز باشید.