سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هواپیماهای جنگنده آمریکا را بشناسید


Lockheed F-117A Nighthawk






ویدیو مرتبط :
هواپیماهای جنگنده آمریکا در سال ۱۳۴۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحلیل بولتون از نشاندن RQ170: روس ها سیستم جدید پارازیت به ایران داده اند ، بقیه هواپیماهای آمریکا هم در خطرند



 

تحلیل بولتون از نشاندن RQ170: روس ها سیستم جدید پارازیت به ایران داده اند ، بقیه هواپیماهای آمریکا هم در خطرندم

 

جان بولتون سفیر سابق آمریكا در سازمان ملل ادعا كرد كه ایران احتمالا برای نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریكا از یك تكنولو‍ژی استفاده كرده كه چندی پیش روسیه در اختیارش قرار داده است .

بولتون روز یكشنبه در گفتگو با شبكه خبری فاكس نیوز با طرح این ادعا افزود :‌"‌ اگر گزارش ها درباره سالم نشاندن هواپیمای آمریكا از سوی ایران صحت داشته باشد ، روسیه تجهیزات لازم پارازیت انداختن را در اختیار ایران قرار داده و این مساله حتی از افتادن هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریكا به دست ایران بدتر است ."

بولتون در ادامه مدعی شد :‌" ‌برخی گزارش ها حاكی است كه روس ها اندك زمانی پیش از این یك سیستم پیچیده پارازیت را در اختیار ایران قرار داده اند ."

این چهره محافظه كار آمریكایی افزود :‌"‌ پنتاگون می گوید كه ایران این هواپیما را ننشانده است بلكه دلیل نشستن این هواپیما نقص فنی بوده ، من امیدوارم این گفته پنتاگون درست بوده باشد چرا كه اگر روسیه چنین توانایی را در اختیار ایران قرار داده باشد این بدان معنا است كه عملیات های دیگر آمریكا نیز در ریسك زیادی خواهد بود ."

بولتون با اشاره به گزارش هایی درباره منصرف شدن آمریكا از امحای این هواپیمای جاسوسی در ایران گفت كه اگر اوباما از بیم این كه ایران اقدام آمریكا برای امحای این هواپیما در خاكش را یك تهاجم نظامی علیه خود تفسیر كند ، از نابودی این هواپیمای جاسوسی در ایران صرف نظر كرده باشد ، این دلیل توجیه مناسبی برای عدم اجرای چنین كاری نبوده است .

سفیر سابق آمریكا در سازمان ملل در ادامه از اینكه اطلاعات موجود در سیستم هواپیمای جاسوسی RQ170 به دست ایران بیفتد ، ابراز نگرانی كرد.../عصرایران