سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: کمک به نیازمندان با لباس مرد عنکبوتی


کمک به نیازمندان با لباس مرد عنکبوتی

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: این بار مرد عنکبوتی واقعی است!


ویدیو مرتبط :
کارتون مرد عنکبوتی نهایی به سبک فیلم مرد عنکبوتی شگفت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش " مرد عنکبوتی " از یک مدیر معروف کمک می گیرد



 

نمایش

 

نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" که تا به حال با مشکلات زیادی روبرو شده است ، یک مدیرکهنه کار و با تجربه دیگر استخدام کرد تا در قسمت صدا و موسیقی به این تیم کمک کند.

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از آسوشیتدپرس، نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" که تا به حال با مشکلات زیادی روبرو شده است ، یک مدیرکهنه کار و با تجربه دیگر استخدام کرد تا در قسمت صدا و موسیقی به این تیم کمک کند.

بنا به گفته ، میک میرامونتز ، سخنگوی این نمایش، پل باگیو بابونو ، با بخش موسیقی این نمایش ۶۵ میلیون دلاری همکاری خواهد کرد.

نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" ، قرار است در تاریخ ۱۵ مارچ ، رسما" افتتاح شود. آغاز اجرای رسمی این نمایش، بارها به تعویق افتاده است .چندی پیش یکی از بازیگران اصلی این پروژه از بازی کردن در این نمایش انصراف داد و در حین اجرای پیش نمایش، حوادث متعددی رخ داد که باعث شد ، تعدادی از بازیگران این نمایش راهی بیمارستان شوند."

باگیو در سال ۲۰۰۴ بخاطر همکاری در پروژه " رویاهای بمبئی " نامزد دریافت جایزه تونی شد . او پیش از این نیز با چند نفر از خواننده های راکی که در نمایشهای موزیکال همکاری کرده اند ، کار کرده است که فیل کالینز در نمایش " تارزان" و التون جان در نمایش " آیدا " از آن جمله اند.

مترجم: فرشته مشاور.... / پرتال آفتاب