سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: ساخت ساختمان ۵۷ طبقه در ۱۹ روز


یک شرکت ساختمان سازی در چین توانسته برج ۵۷ طبقه ای را بوسیله آجرهای پیش ساخته، تنها در ۱۹ روز بسازد. بدین صورت رکورد فوق العاده ساخت سه طبقه کامل در هر روز زده شد.

 
 


صبح بخیر:چینی ها سلطان ساختمان سازی سریع اند و پیش از این نیز رکوردهای خارق العاده ای را در ساخت برج های چند ده طبقه تنها در چند روز از خود بجا گذاشته بودند.
 
یک شرکت ساختمان سازی در چین توانسته برج ۵۷ طبقه ای را بوسیله آجرهای پیش ساخته، تنها در ۱۹ روز بسازد. بدین صورت رکورد فوق العاده ساخت سه طبقه کامل در هر روز زده شد.
 
این ساختمان شامل ۸۰۰ آپارتمان و مکان زندگی برای ۴ هزار نفر است و قبلاً قرار بوده در ۲۲۰ طبقه ساخته شود اما بنا به نگرانی هایی که در مورد نزدیکی آن به فرودگاه وجود داشته، برنامه ساخت آن به ۵۷ طبقه محدود شده است.
 
ساخت و ساز پیش ساخته این آسمان خراش سازگار با محیط زیست بوده و بخش هایی از آن در مکانی دیگر ساخته شده و اینگونه سر هم قرار گرفته است. به همین دلیل از حجم حمل و نقل لازم برای آوردن مواد خام کاسته شده است. دغدغه های مربوط به آلودگی هوا در چین نیز در ساخت لحاظ شده و شیشه هایی با ۴ برابر ضخامت معمول که تا ۹۹.۹ درصد نفوذناپذیرند، در این ساختمان بکار رفته اند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
ساخت ساختمان ۵۷ طبقه در ۱۹ روز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت ساختمان 10 طبقه در 48 ساعت!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ساخت ساختمان 10 طبقه در 48 ساعت!

یک شرکت کارآفرین هندی با استفاده از قطعات پیش ساخته، سه جرتقیل به همراه تیمی متشکل از 200 کارگر توانسته است با موفقیت یک ساختمان 10 طبقه را در 48 ساعت بسازد.

به گفته شرکت Synergy Thrislington، ‌سازنده این سازه مکعب، این دستاورد به احتمال زیاد نخواهد توانست جایزه‌ای را در رقابت‌های طراحی از آن خود کند اما نشان داده که چنین سرعتی در فرایندهای ساخت‌وساز کاملا ممکن است.

این ساختمان بجای آجر از صفحات فوم پلی‌یورتان ساخته شده که عایق حرارتی است. علاوه بر فوم؛ 200 تن فولاد نیز در این سازه بکار رفته است. این سازه سریع پس از ساخت از یک پنجم انرژی ساختمانهای معمولی استفاده می‌کند.

برای تسریع در ساخت این ساختمان، مصالح لازم از حدود دو ماه قبل آماده و ذخیره شده بود. به گفته سازندگان، فرآیند پیش‌ساخته باعث کاهش ضایعات و آلودگی محیطی در محل ساخت می‌شود.

ایده این پروژه، تمرکز توجهات بر فناوری ساخت بهتر با انرژی کارآمد بوده که سازندگان و صاحبان خانه‌ها را قادر به درآمدزایی طی چند روز بجای چند ماه خواهد کرد.

همچنین شرکت Synergy Thrislington در مورد ایمنی این ساختمان اطمینان داده و اعلام کرده که این سازه با مقاومت در برابر بالاترین کد زلزله ساخته شده است./ایسنا